• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Haití

La lenta recuperació del país més pobre d'Amèrica

Haití és el país més pobre del continent americà: prop del 80 % de la població viu sota el llindar de la pobresa. Encara són patents les seqüeles del terratrèmol devastador que va afectar Port-au-Prince el 2010. Dos de cada cinc haitians depenen de l'agricultura, que a la vegada és molt vulnerable als desastres naturals.

Activitats i missions sobre Haití i l'Amèrica del Nord i Central

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a Haití i a l'Amèrica del Nord i Central

Infraestructures i construcció

Canadà

Infraestructures i construcció


Millora de les infraestructures públiques

El govern del Canadà inverteix fortament per fer que els sistemes de transport siguin més ràpids i més eficients. També inverteix en infraestructures ecològiques.

El pla d'infraestructures, de 187.000 milions de CAD, iniciat el 2017, durarà 12 anys i es centra en els sistemes de transport. Aquests projectes tindran un cost total d'entre 500 i 15.000 milions de dòlars canadencs, amb un cost mitjà de més de 2.500 milions de CAD. Les iniciatives d'aquest pla es centren en els àmbits del transport públic i ecològic, i les infraestructures rurals del nord del país. Destaquen els 5.000 milions de CAD dedicats al transport públic (inclou els plans d'electrificació d'algunes ciutats com ara Montreal), els 5.000 milions de CAD dedicats a corredors de comerç i de transport, i els 5.000 de CAD previstos per a projectes d'infraestructures ecològiques.

Wellness & Beauty

Estats Units

Wellness & Beauty


Cosmètica i productes de bellesa

Les marques de cosmètica i productes de bellesa prèmium lideren el creixement del mercat més gran del món per a aquests productes, amb una xifra de negoci de 90.000 milions d'USD.

Hi ha un fort augment de la demanda de productes naturals o plant-based per al tractament de la pell, i un sorgiment de noves plataformes e-commerce per a la comercialització específica de productes indie. Les noves plataformes d'e-commerce i les plataformes de reserva de serveis de bellesa són tendències als Estats Units.

Smart Cities

Estats Units

Smart Cities


Smart Cities Solutions

La perspectiva de les smart cities està generant una tendència important que impacta directament en el coneixement a nivell local de les necessitats per generar canvi en el benestar social i econòmic sota el focus del sector públic.

A nivell d'Estats Units es pot anticipar l'adopció i implementació d'iniciatives d'smart city en els propers 6-10 anys, on hi ha una clara intervenció del sector privat. Entenent el concepte d'smart cities com la integració de tecnologia dins de la planificació urbana, s'estima que el mercat arribarà als 6.500 milions d'USD el 2020, gràcies al finançament federal i a les obres de modernització que exigeix la infraestructura al país.

Materials i matèries primeres

Panamà

República Dominicana

Materials i matèries primeres


Indústria de materials i maquinària/tecnologies per al sector construcció

Un dinamisme important en el ritme d'edificació residencial i d'infraestructura hotelera a la Rep. Dominicana i Costa Rica genera oportunitats per a la indústria auxiliar de la construcció pel que fa a maquinària i materials.

Hi ha creixement en residencial en zones urbanes a Santo Domingo (Ensanche Naco, Piantini, Gazcue, etc.) i San José (Rohrmoser, Escazú, etc.), així com en zones de platja a Rep. Dominicana (Punta Cana) i San José (Guanacaste- Libèria) en hostaleria i segona residència. Així doncs, les empreses de maquinària, béns d'equip i materials per al sector de la construcció i de tot tipus de producte, des de perfils d'alumini per a sistemes de tancament-façanes, mobiliari i aixeteria, fins a tecnologia per a ascensors; tenen oportunitat a Rep. Dominicana i Panamà.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Amèrica del Nord i Central: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial