Un mercat petit, però estratègic
Dins del grup de repúbliques sorgides de l'antiga Iugoslàvia, Croàcia és el segon país amb més poder adquisitiu i econòmic després d’Eslovènia. Tot i ser un mercat petit de 4,29 milions d’habitants, disposa d’una situació estratègica al sud-est d'Europa. Des de la seva adhesió a la Unió Europea el 2013, s'han previst fortes inversions en infraestructures finançades amb fons comunitaris.




El sector de l'alimentació a Croàcia és en auge a causa de diversos factors: el moment àlgid del turisme culinari i de qualitat, l’oferta insuficient i l'augment del consum intern.
Desplegar més opcions de Oportunitats al sector de l'alimentació a CroàciaEl mercat croat per a la importació d'aliments, que continua augmentant any rere any, està valorat en uns 3.000 milions d'euros.
L'increment del turisme de qualitat, juntament amb l'augment de la renda mitjana de la població autòctona (que ja s'acosta a un 80 % de la mitjana de la UE), fa cada cop més atractives les propostes de qualitat en un mercat que no pot proveir tota la demanda.
Les categories bio i saludables estan en alça.
Amagar més opcions de Oportunitats al sector de l'alimentació a Croàcia