Un mercat petit, però estratègic
Dins del grup de repúbliques sorgides de l'antiga Iugoslàvia, Croàcia és el segon país amb més poder adquisitiu i econòmic després d’Eslovènia. Tot i ser un mercat petit de 4,29 milions d’habitants, disposa d’una situació estratègica al sud-est d'Europa. Des de la seva adhesió a la Unió Europea el 2013, s'han previst fortes inversions en infraestructures finançades amb fons comunitaris.
Després de la pandèmia, el sector de la bellesa i el benestar, estretament lligat al turisme de qualitat creixent, reprendrà el seu camí de creixement de la demanda durant els propers anys.
Desplegar més opcions de Cosmètica professional i productes de bellesa a CroàciaLa creixent demanda de tractaments de bellesa de qualitat, derivada de l'augment dels nivells de renda i de la visita d'un turista mitjà de renda alta o molt alta, configura Croàcia com un mercat de potencial creixent en el sector de la bellesa i el benestar. Croàcia cada cop atrau un turista amb un nivell de renda més alt i amb més nivell d'exigència, que demana tractaments de bellesa professionals d'alt nivell i amb productes naturals, tendència que també arrossega la població local a mesura que augmenta el seu poder adquisitiu.
Amagar més opcions de Cosmètica professional i productes de bellesa a Croàcia