• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Nova Zelanda

El líder mundial en govern digital

Nova Zelanda destaca per ser una economia dinàmica que compta amb nombrosos acords de lliure comerç amb altres països. Un bon clima de negocis i un alt nivell de transparència se sumen a l'aposta que ha fet el país per l'eGovernment i que l'ha posicionat com a número 1 al món en aquest camp.

Oportunitats de negoci a Nova Zelanda, al sud-est asiàtic i a Oceania

Alimentació

Nova Zelanda

Alimentació


Indústria Alimentària

La indústria alimentària representa el 54% del total d'exportacions del país. Aquesta indústria necessita maquinària i productes complementaris per créixer.

Nova Zelanda té una llarga història en la producció i exportació d'aliments i begudes. Les empreses del sector agrifood de Nova Zelanda treballen en els subsectors làctic, el subsector càrnic (vedella i xai), el subsector pesca (marisc i piscifactories de peix), el subsector fruita (poma i kiwi) i el subsector vinícola. La indústria agrícola i ramadera, juntament amb la indústria alimentària i vinícola, són un dels sectors econòmics més importants de l'economia neozelandesa i requereixen de maquinària i suplements per poder-se desenvolupar.

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip

Nova Zelanda

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip


Maquinària per a la indústria forestal, alimentària i de la construcció

Nova Zelanda ofereix oportunitats de negoci relacionades amb el subministrament de béns intermedis d’interès per a la indústria forestal, alimentària i de la construcció.

La indústria forestal i de la fusta, la tercera més gran del país, aporta una quantitat considerable a l’economia neozelandesa i representa més del 12 % dels ingressos d'exportació del país. En paral·lel, cal destacar el boom immobiliari que està vivint Nova Zelanda, que fa necessari l’abastiment de materials de construcció, d’aïllament, etc. I·, per últim, la indústria alimentària representa el 54 % del total d'exportacions del país. Aquesta indústria necessita maquinària i productes complementaris per créixer.

Paper, cartró i packaging

Indonèsia

Tailàndia

Paper, cartró i packaging


Packaging i tractament dels aliments

Indonèsia és el quart país més gran del món, amb població jove, urbanització ràpida i canvis de costums. Tailàndia és un dels principals exportadors mundials d'agroproductes.

Una conseqüència directa d'aquesta evolució és el canvi d'hàbits en alimentació, en particular l'augment del consum d'aliments empaquetats per al seu consum ràpid. S'estima que de 101.000 milions d'unitats el 2016, el país passarà a produir-ne 130.000 milions el 2020, un creixement acumulatiu anual del 5,2 %. El mercat domèstic de Tailàndia és més petit. No obstant això, el país ho compensa amb escreix perquè és un dels principals exportadors internacionals del sector de l'alimentació, sobretot en productes poc elaborats (arròs, tonyina, marisc, pinya i pollastre), però també en productes elaborats i precuinats

Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter i Netflix tenen la seva seu asiàtica al país.

El govern és també un fort comprador, amb més de 2.400 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2017. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades, ciberseguretat i sistemes de ciutats digitals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?