Casos d'empresa Aigües de Sant Aniol
El mercat de l'aigua mineral és cada dia més competitiu, en bona part, a causa del consumidor, ara bon coneixedor de les propietats i diferències que ofereixen els diferents productes d'alimentació i de les begudes.
En aquest context, Aigua de Sant Aniol ofereix l'única aigua d'origen volcànic, obrint-se pas dintre dels mercats més exigents com ara el Japó, els Estats Units, França, Alemanya, Àustria, Dinamarca o Països Baixos.
Aigua volcànica per un consumidor més exigent en les begudes
L’Aigua de Sant Aniol surt d'un brollador format fa 40.000 anys a la Vall de Llémena, dins el Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa. Considerada entre les millors del món, i l'única de base volcànica, ha obtingut reconeixements internacionals com el de l’International Taste & Quality Institute.
Algunes de les seves propietats són l’alt contingut en bicarbonat (360 mg/l), cosa que afavoreix la digestió gàstrica i la diüresi, i el baix contingut en sodi que la fan recomanable per controlar la hipertensió.
L'empresa, que ha sabut dotar d’identitat la marca, ha aconseguit un lloc a mercats de difícil entrada com el Japó, i també a Taiwan, els Estats Units, Alemanya, Àustria, França, Holanda, Andorra i, darrerament, Corea i Dinamarca.
L’Aigua de Sant Aniol és present en tots els canals de distribució, especialment en l’hostaleria, però també es pot trobar en superfícies d’alimentació, a Catalunya; com a aigua de gran format (18,9 litres) per a oficines i empreses, i en el vending.