Casos d'empresa Bolsaplast
Són molts i diversos els productes que necessiten un embolcall adient en forma de bossa de plàstic. L'empresa sabadellenca Bolsaplast ha aconseguit fer-se un nom dins d'aquest món.
El sector de l'alimentació és un dels destacats, però també han entrat amb força en el producte hospitalari, i ja ofereix els seus serveis a Austràlia, Grècia o Turquia.
Seguiu el seu exemple i assistiu a la Trobada de Centres de Promoció de Negocis els dies 15, 16 i 17 de novembre, amb seminaris específics on podreu trobar les claus per internacionalitzar el vostre negoci.
Bosses de plàstic que volten pel món
Bolsaplast ofereix múltiples productes al voltant de les bosses i films de plàstic. Des de la seva fundació el 1962, ha anat evolucionant fins convertir-se en la firma de referència que és actualment.
L’aposta pel producte hospitalari, que va començar el 2005, ha suposat un nou impuls per a l’empresa vallesana. “Bolsaplast és producte, servei, qualitat i atenció”, explica Mayte Rojas, la directora comercial mèdica. En el sector alimentari s’adapten a les necessitats del client. “Tenim materials protectors, antihumitats, per a que no passi la llum, el que calgui”. Tot i així, Bolsaplast no ha volgut acomodar-se, i els darrers anys ha fet una gran aposta pel producte hospitalari, on “fem embalatges protectors per a productes que han de ser esterilitzats posteriorment”, entre molts d’altres productes relacionats amb el sector.
Idees Força
Bolsaplast ha diversificat i ampliat la seva oferta explotant totes les opcions de les bosses i films de plàstic.
Invertir en qualitat és assegurar el futur.
L’atenció i resposta immediata i personalitzada, aporta un valor afegit que els diferencia de la competència.
Estudiar bé els mercats és imprescindible per arribar a les zones on el teu producte pot tenir una bona acollida.