Casos d'empresa Cromaresme
Cromaresme ha decidit fer front a la crisi amb una estratègia de valor afegit que aporta novetats en la seva gamma de colors en un nou catàleg. La intenció ha estat ampliar el mercat a l'hábitat, donat que estaven molt especialitzats en el sector de l'automoció i la moto.
Així i tot, la sorpresa ha estat que els nous colors han tingut bona acollida entre els seus clients de sempre.

Cromaresme amplia el seu negoci al sector de l'hàbitat
Cromaresme pertany al clúster de la motocicleta, donat que el 45% del seu mercat el configuren empreses del sector de les motos. Com que aquest sector està patint de forma tan dolorosa la recessió, l'empresa ha decidit que la recerca del valor afegit ha de ser la seva estratègia postcrisi.
Amb el suport del Benjamí Mas, pintor establert a Mèxic i que té una gran anomenada al Japó, Cromaresme ha elaborat un catàleg amb una nova gamma de colors que ens volen transmetre sensacions de primavera, estiu, tardor i hivern o vinya, blat, Mediterrani i fons marí. En el nou catàleg, a partir d’un color bàsic que allotja un dels conceptes esmentats, es desenvolupen variants amb diferents textures.
La sorpresa ha estat que tot pensar-lo fonamentalment per a fabricants de poms, aixetes i endolls, vinculats a l’habitatge, o als que es dediquen al mobiliari urbà, el cert és que a les marques de motos a les quals serveixen els ha agradat molt.