Casos d'empresa Ulabox
L'obsessió d'Ulabox és facilitar al màxim la compra als seus clients. Per aconseguir-ho ofereix una experiència de compra diferencial i les màximes facilitats als seus clients, des del servei d'atenció al client al de servei a domicili.
Jaume Gomà, CEO de l'empresa, ens explica com innoven constantment en tots els processos de la compra per millorar el servei al client.
Idees Força
L'emprenedoria no són històries de joves de 25 anys. S'ha d'estar disposat a un gran patiment. Tenir èxit és un camí molt llarg.
Ulabox ha aplicat la innovació també en l'equip, perquè el projecte són les persones. Així, per exemple, no tenen a ningú procedent de la distribució convencional per evitar tics i poder innovar.
També cal innovar en la relació amb el fabricant i posar al seu abast la tecnologia perquè puguin millorar l'experiència comercial. Aixó es veu, per exemple, en noves mecàniques promocionals.
Cal fer el millor producte i servei possible per aconseguir una bona prescripció. Un bon posicionament i una bona arquitectura de la web també són claus.
En l'àmbit del màrqueting l'experiència d'Ulabox s'ha creat a partir d'equivocar-se per avançar.
Ulabox esmerça molts esforços en l'atenció al client: elevada seguretat, facilitat de pagament, velocitat de navegació, usabilitat del cercador, resposta al client a través de diversos canals i servei a domicili flexible.
La filosofia d'Ulabox passa per ser una empresa de software que ven temps als usuaris i serveis als fabricants.