Casos d'empresa Europastry
Durant els darrers 10 anys, Europastry ha crescut a nivell nacional i internacional, sent pionera en la fabricació de pa precuit mitjançant un sistema idèntic al de l'elaboració tradicional.
Una estratègia basada en la necessitat de desenvolupar productes nous al mercat sense renunciar a la qualitat associada als productes artesanals.
Innovació i tradició es donen la mà en un projecte que els ha introduït en els mercats americà i francès.
La inversió en innovació és un excel·lent motor de creixement empresarial
Europastry és l’empresa líder del mercat espanyol de masses congelades per a fleca i pastisseria (amb una quota del 38%) i una de les cinc empreses més grans del sector en la Unió Europea.
Les seves vendes s’han quadruplicat en poc més de sis anys fins a assolir els 275 milions d’euros. El 2007, Europastry preveu superar els 300 milions d’euros de facturació (amb un ebitda de 45 milions). L’empresa exporta el 15% de la seva producció a països com Portugal, França, Alemanya, Itàlia, el Regne Unit, els EUA, Puerto Rico, Mèxic o el Japó, entre d’altres.
Europastry és un gran equip de 2.300 persones. Mitjançant una xarxa de més de 160 distribuïdors a escala nacional, l’empresa serveix els seus productes a 35.000 clients de les àrees de la fleca, restauració i supermercats.