Casos d'empresa Jordi Roca, CEO i consultor d'Optim Learning
Optim Learning, consultoria experta en la digitalització del sector industrial, va participar al Marketplace de solucions Indústria 4.0, organitzat per ACCIÓ per donar a conèixer les novetats catalanes del sector.
“Un projecte de digitalització té sentit gràcies a les persones”, diu Jordi Roca, CEO i consultor de l’empresa Optim Learning, que es dedica a la formació corporativa en Indústria 4.0. L’empresa és partner de la prestigiosa entitat alemanya German Innovation Center for Industry 4.0.
Roca explica en aquest vídeo que la Indústria 4.0 no és només tecnologia, sinó que depèn en gran mesura de les voluntats i capacitats de les persones. Per això, l’empresa forma els equips de treball en noves competències i coneixements especialitzats.