Casos d'empresa Francesc Cuadrat (MartiDerm)
L’empresa de productes de cosmètica MartiDerm ha desenvolupat un mirall intel·ligent que proposa un tractament cosmètic de cura de la pell. Una iniciativa que ha tirat endavant amb el suport dels Ajuts a la disrupció d’ACCIÓ.
L’empresa catalana MartiDerm ha millorat el tractament de cura de la pell que ofereix als seus clients amb intel·ligència artificial. A partir d’un sofware propi, l’empresa ofereix una rutina dels seus productes a través d’un diagnòstic de la pell de la cara que fa en pocs segons. Darrerament, i a partir de la col·laboració amb una startup internacional, l’empresa ha millorat el punt de venda aplicant aquest software en un mirall intel·ligent.
"Aquesta innovació ens ha ofert bons resultats a nivell de vendes, de posicionament innovador i de sostenibilitat", explica Francesc Cuadrat, director d’estratègia i transformació de l’empresa.
Aquest projecte ha estat possible a través dels Ajuts a projectes de disrupció empresarial, una oportunitat per a l’empresa per evolucionar i experimentar una iniciativa disruptiva.