ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Una estratègia digital que va sobre rodes

Casos d'empresa   Probike

Pere Cahué, fundador i propietari de Probike, presenta una botiga de bicicletes amb més de 20 anys d'experiència que és un referent del sector.

Una bona i consolidada presència a la xarxa ha estat un dels elements bàsics per assegurar el seu èxit.

Idees Força

Vivim un moment on s'ha d'anar molt ràpid, i cal adaptar-s'hi; preguntar-se cada dia que fas a l'entorn online.

L'online ho canvia tot. Un 70% de clients a la botiga fan la consulta als mòbils, a qui donen més credibilitat que als venedors.

Com que és difícil competir amb els gegants del sector, es pot competir en l'especialització: poques famílies de productes amb molta profunditat.

La presència a les xarxes socials és obligatòria, amb una dedicació constant. L'objectiu és portar trànsit al web i convertir-ho en vendes.

Perfil digital