ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Frit Ravich, quan el clúster alimenta la nova cadena de valor

Casos d'empresa   Judith Viader, directora general de Frit Ravich

L’empresa productora de patates fregides, snacks i fruits secs viu un procés de transformació digital, amb l’ajuda del Clúster Foodservice, per aconseguir un model de creixement escalable.

07/02/2019

Amb una llarga tradició de producció i distribució de patates fregides, snacks o fruits secs, Frit Ravich és una de les empreses més conegudes de Catalunya en el sector de l’alimentació. Tot i així, la companyia va detectar que el seu model de negoci podia ser no escalable atesa la intensitat en una sèrie de recursos que podien limitar el seu creixement futur. Per cercar-hi solucions, Frit Ravich ha comptat amb el suport del Clúster Foodservice. En la Jornada de Canvi Estratègic en Clústers 2018, la seva directora general, Judith Viader, ha explicat aquest procés de transformació.

Vols conèixer els altres casos d'aquesta jornada? Descobreix com els clústers han ajudat Circontrol i Relats.

Serveis relacionats

Troba el teu clúster

El clúster és l'espai on reforçar la competitivitat de l'empresa

Pàgines relacionades