ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

"Als Estats Units triomfen les empreses que adapten el producte al mercat americà, no les que fan el mateix que aquí"

Idees d'experts   Conchita Muñoz

Per què haurien d'invertir les empreses catalanes als Estats Units? Conchita Muñoz, directora de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Miami, explica la situació del mercat i les oportunitats més importants que poden aprofitar les empreses del nostre país.

Idees Força

Una empresa de nivell ha de ser al mercat més gran del món. És dur, i requereix una gran inversió per demostrar compromís de permanència.

Alimentació, gurmet i vins sempre són bons sectors per a les empreses catalanes. Energies renovables i infraestructures són sectors en creixement.

És molt important entendre a quin target de mercat et dirigeixes, i després intentar establir relacions locals als mercats on es vol anar.

La competència és molt alta. Cal oferir qualitat i preu. Amb els asiàtics no es pot competir en preu, però s’ha d’aprofitar la bona consideració de la qualitat del producte europeu.

Perfil digital