Què has de saber?
Una consulta és un tràmit per resoldre dubtes sobre els teus drets i obligacions com a persona consumidora o empresa.
Per exemple:
- Se t'ha espatllat la nevera i vols saber si està en garantia?
- Has rebut una factura de l'aigua molt alta i vols saber si pots reclamar?
- Vols saber si la carta d'un restaurant ha d'estar en català?
- Has reclamat contra una empresa i vols saber com va el tràmit?
- Ets una empresa i vols saber com has d'etiquetar un producte?
En cas de fer una consulta, no s'iniciarà cap tràmit de reclamació o denúncia. Si es vol fer una reclamació, s'ha de fer a través del tràmit reclamació/denúncia de consum.
Organisme responsable
- A les persones consumidores i usuàries de Catalunya que han adquirit un producte o han contractat un servei.
- A les empreses o establiments comercials que venen productes o presten serveis a Catalunya.
Es pot fer en qualsevol moment.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Passos a fer
-
Primer pas
Consultar