Què has de saber?
L'objecte és la inscripció al registre de col·legis professionals de la composició de la junta de govern d'un col·legi professional i de les seves modificacions.
Aquest tràmit només es pot fer per internet i amb certificat digital.
No es tindrà en compte la documentació que no es lliuri per aquest canal, ni computarà a efectes de data de presentació.
Als col·legis professionals inscrits en el registre de col·legis.
Els òrgans de govern d'un col·legi professional s'han d'inscriure al més aviat possible, una vegada es produeixi la modificació de la composició de la junta de govern del col·legi o del consell de col·legis professionals. - Un cop generada la carta de pagament, s'ha de fer l'ingrés de la taxa en el termini de 10 dies hàbils. Si transcorregut aquest termini no s'ha abonat l'import corresponent, s'entendrà la petició com desestimada i es tancarà el procediment.
Documentació que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud:
- Certificat de la nova composició de la junta de govern amb la distribució dels càrrecs d’acord amb els estatuts i les següents dades personals dels components: NIF, noms i cognoms i adreces.
Si ho necessiteu, podeu fer servir aquest model.
- Els estatuts del col·legi han d’haver estat declarats adequats a la legalitat i inscrits al registre.
- Totes les composicions de les juntes de govern anteriors han d’estar inscrites en el registre.
22,80 €
El pagament de la taxa es pot fer a qualsevol caixer automàtic de CaixaBank amb una targeta de crèdit o dèbit de qualsevol entitat o, si se'n disposa, amb una llibreta o un compte corrent de CaixaBank. El pagament també es pot fer per internet, mitjançant l'opció de pagaments en línia del web de CaixaBank.
Cal conservar el resguard justificatiu del pagament com a comprovant. La justificació del pagament de la taxa només s'exigeix en el moment d'iniciar la prestació del servei. Si es presenta documentació complementària relativa a un expedient en tràmit, no s'ha de tornar a pagar la taxa.
Passos a fer
-
Primer pas
Inscriure
Per garantir que esteu fent servir la darrera versió dels formularis en el moment de la tramitació, cal que cada vegada que els hagueu d’utilitzar us els descarregueu. Si reutilitzeu els documents es pot donar el cas que presenteu una versió obsoleta.
-
Segon pas
Consultar l'estat del tràmit
-
Tercer pas
Rebre la resposta de l’Administració
Quina és la resposta de l'Administració?El termini màxim d'inscripció és de tres mesos, després que s'hagi presentat tota la documentació requerida. Si es compleixen els requisits legals, la persona [...]
Quina és la resposta de l'Administració?
El termini màxim d'inscripció és de tres mesos, després que s'hagi presentat tota la documentació requerida. Si es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep l'ofici de notificació de la inscripció de la composició de la junta de govern i el certificat presentat amb la diligència de la inscripció en el registre. En canvi, si no es compleixen els requisits legals, la persona sol·licitant rep l'ofici de notificació de les correccions que cal fer per poder inscriure la composició de la junta de govern.Com es rep la resposta?
Rebreu un missatge per SMS o per correu electrònic que us avisarà que teniu una notificació electrònica. Podreu accedir al contingut de la notificació a través del servei l’e-NOTUM o entrant a la vostra Àrea privada. En ambdós casos caldrà que us identifiqueu amb l’idCAT Mòbil o un certificat digital.