• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Hondures

Com superar el repte de la desigualtat econòmica

L'economia d'Hondures depèn en gran part del comerç amb els Estats Units i de les remeses de l'estranger. És el segon país més pobre d'Amèrica Central: la distribució de la riquesa és excepcionalment desigual. Els plàtans i el cafè han estat històricament els productes més exportats del país, diversificats recentment per incloure tèxtils i components de l'automòbil.

Activitats i missions sobre l'Hondures i l'Amèrica del Nord i Central

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a l'Hondures i a l'Amèrica del Nord i Central

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip

Mèxic

Maquinària, metal·lúrgia i béns d'equip


Màquina eina (motllos i trepadores)

Els principals sectors de l'economia mexicana tenen una gran necessitat de màquines i eines.
Gràcies als creixements sostinguts que estan mostrant, combinats amb l'escassa producció nacional, les empreses catalanes del sector tenen una gran oportunitat de negoci. Els fabricants catalans tenen al seu favor la bona receptivitat dels seus productes en aquest mercat, que es perceben de qualitat (en termes tecnològics i de seguretat).
Indústria farmacèutica

Mèxic

Indústria farmacèutica


Productes farmacèutics cap a Mèxic

Mèxic és el segon mercat més gran d’Amèrica Llatina de productes farmacèutics, amb més d'11.000 milions de dòlars d'ingressos estimats.

El canvi demogràfic i l’obertura a la comercialització de productes genèrics són una oportunitat per als laboratoris catalans que disposin de patents. També els medicaments per a la diabetis, l'obesitat i els productes alternatius per a la gent gran.
Mèxic disposa de grans oportunitats en el desenvolupament de nous models de negoci (referents a una major qualitat, accés i disponibilitat de medicaments) i el foment de l'R+D per part de la indústria i les universitats.

Continguts digitals i audiovisuals

Estats Units

Continguts digitals i audiovisuals


Comunicació i serveis audiovisuals

Les estratègies de comunicació i producció audiovisual s'han convertit en un dels elements més importants en el món modern per la immediatesa de transmetre un missatge correcte de forma adequada a un públic o audiència especifica.

Tant els organismes multilaterals (Banc Mundial i BID) com les agències de les Nacions Unides i d'altres de bilaterals entenen la importància de la comunicació corporativa per promoure els resultats dels projectes que financen, i creen i utilitzen les millors estratègies de comunicació (narratives, ús de diferents plataformes i enfocaments de creació).

Química i plàstics

Mèxic

Química i plàstics


Necessitat d’especialitats químiques provinents d’altres països

La indústria química mexicana és una activitat productiva molt rellevant al país malgrat que, amb el pas del temps, ha perdut importància en l'economia nacional.

A Mèxic existeix una gran demanda d'especialitats químiques que actualment implica un gran volum d’importacions, cosa que genera una balança comercial negativa del sector. Dels països analitzats en aquest informe, Mèxic és el cinquè per volum d’importacions, cosa que indica la necessitat de proveir-se amb productes químics provinents d’altres països. Es preveu que el 2018 sigui un any de grans reptes per a les empreses químiques mexicanes, per la qual cosa cal fer una gran revisió per trobar accions que permetin augmentar guanys, més participació del mercat o participar en nous mercats.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Amèrica del Nord i Central: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial