La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Videojocs
Japó
TIC i transformació digital
La política de digitalització del Japó inclou la digitalització de l'administració pública i el foment de l'ús de la intel·ligència artificial, cosa que pot representar una oportunitat de negoci per a les empreses amb fortaleses en aquests àmbits.
Desplegar més opcions de La digitalització del Japó, una gran oportunitat per a CatalunyaLa presència d'empreses europees al mercat japonès creix amb força, especialment en sectors com els de les solucions digitals i les tecnologies verdes.
En aquest context, les empreses catalanes amb propostes en àrees com ara tecnologia verda, intel·ligència artificial i big data, infraestructures intel·ligents, energies renovables, digitalització del turisme, administració digital i ciutats intel·ligents tenen gran potencial per posicionar-se.
Tot i que l'accés al mercat japonès sol ser gradual, la seva obertura a la innovació i la sostenibilitat ofereix oportunitats reals per construir relacions sòlides a llarg termini.
Amagar més opcions de La digitalització del Japó, una gran oportunitat per a CatalunyaJapó
Salut i serveis sanitaris
La nova tecnologia i les noves solucions amb diagnòstic mèdic, la robòtica a mida i els dispositius intel·ligents, entre d’altres, es podrien introduir en el món del negoci de l’atenció sanitària.
Desplegar més opcions de Japó té reptes com ser un país amb població envellidaEl Japó afronta l’escassetat crònica de recursos humans d’assistència mèdica i d’infermeria, malgrat l’increment constant de població de la tercera edat.
Hi ha una demanda urgent de solucions tecnològiques per mantenir l’estructura actual amb la màxima eficàcia i accessibilitat.
Amagar més opcions de Japó té reptes com ser un país amb població envellidaJapó
Automoció, moto i mobilitat lleugera
El Japó és el tercer productor mundial de vehicles, amb una producció de 8,23 milions l’any 2024. Els OEM de vehicles i motos japonesos estan molt alerta de la necessitat d’adaptar-se al canvi a CASE i de cotxes del futur.
Desplegar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurTot i que el sector experimenta grans canvis impredictibles, com ara l'enduriment de la normativa mediambiental, la tecnologia de conducció automatitzada o el canvi dràstic de l'entorn de negocis internacional, és una indústria en què poden sorgir noves oportunitats de negoci perquè està en un període de canvi i és més flexible que abans davant les noves propostes.
Amagar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Assessorament en internacionalització i comerç internacional

T'assessorem en la internacionalització i comerç internacional de la teva empresa. Descobreix com podem ajudar-te

Participa a Catalonia Exponential Leaders i impulsa nous mercats amb tecnologies emergents i innovació disruptiva
Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya

Descobreix com podem ajudar-te a augmentar les teves exportacions o implantar-te als principals països del món
Transformació de la indústria de la mobilitat i l'automoció

Aconsegueix assessorament per transformar la teva empresa d'automoció cap a la mobilitat elèctrica i sostenible
Trade Portal: informació pràctica per exportar

Trade Portal d'ACCIÓ ofereix recursos per fer créixer el teu negoci a l'exterior. Aranzels a les importacions, llicències i controls per exportar...
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Cada cop hi ha més oportunitats perquè els desenvolupadors i editors de jocs japonesos i internacionals interactuïn entre si a través d'esdeveniments i exposicions.
Desplegar més opcions de Llegat històric dels jocs mòbils al Japó: 14 % del mercat globalFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d’altres com BITSUMMIT i Gamedungeon en són prova.
Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament.
El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l’atenció del consumidor nipó.
La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indies, està en auge.
Amagar més opcions de Llegat històric dels jocs mòbils al Japó: 14 % del mercat global