Articles i altres publicacions
L'estudi analitza les tendències de futur del sector de la moda en els mercats amb més potencial aprofitable per les empreses catalanes.
S'estudia l'evolució de les variables que afecten al desenvolupament del negoci en cada mercat com són els valors, els hàbits de compra i altres costums dels consumidors.

Els canvis de la indústria de la moda i el tèxtil als EUA, Europa i Japó
Identifica els canvis que ha patit la indústria de la moda i el tèxtil als EUA, Europa i Japó. Per fer-ho analitza la demanda en aquests mercats, les tendències del consumidor, la situació macroecnòmica, el marc regulador, etc.
Intenta donar les claus sobre la cadena de valor del sector tèxtil i els sectors adjacents. Explica quines són les tendències observades en els agents de la cadena de valor, la gestió de la cadena de subministrament, la subcontractació, la responsabilitat social corporativa, la innovació, el disseny, la marca i la proximitat i gestió de clients.
Examina les alternatives i l’escenari competitiu per a les empreses catalanes del sector respecte de tercers països. Estudia diferents àmbits, com són l’aprovisionament matèries primeres, el disseny, la producció, els mercats objectius, els consumidors, Internet, el branding, etc.
Les importacions d’Àsia, la concentració del canal, la importància de la marca, la disminució dels marges de beneficis, els requeriments legals, la globalització del mercat... són algunes de les dificultats que han d’afrontar i superar les empreses catalanes del sector tèxtil. Presenta diferents estratègies per fer-ho.