Idees d'experts Josep Prous
Empresa biotecnològica de gran tradició, l'Institut Prous exporta el seu coneixement a mercats com el japonès, on la indústria farmacèutica té un gran potencial. Josep Prous, vicepresident de recerca i desenvolupament de l'empresa, explica la seva experiència en el creixement de la companyia i la seva implantació al mercat nipó.
Idees Força
Empresa amb més de 50 anys d'experiència, troben clients en la indústria farmacèutica, les universitats i els centres de recerca, o en les agències reguladores.
Si un producte té èxit al Japó funcionarà a d'altres mercats. Sempre llancen els productes en primer lloc a aquest país.
Per entrar al mercat japonès cal un pla de negoci i de planificació financera. Cal pensar a obtenir rendibilitat a llarg termini.
És vital anar de la mà dels japonesos per poder entendre totes les característiques i especificitats del mercat.
Cal invertir de forma estratègica ja que no és un país barat.
Cal cuidar molt el client japonès i aprofitar aquest mercat per retroalimentar-ne d'altres de la zona.