La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
Videojocs
Japó
Alimentació
El Japó és 7è importador de productes alimentaris de Catalunya. L'import total d'exportació arriba a uns 350 milions d'euros, xifra que representa el 41 % de l'exportació total de Catalunya al Japó.
Desplegar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónTambé la signatura de l'Acord Bilateral entre la UE i el Japó, que es va signar el febrer del 2019, afavoreix la competició de productes europeus davant de productes d'altres continents. El mercat és sensible a les noves tendències —per exemple, els productes orgànics tenen bona acollida.
Amagar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónJapó
Automoció, moto i mobilitat lleugera
El Japó és el tercer productor mundial de vehicles, amb una producció de 8,57 milions l'any 2023, 16 % més que la xifra de l'any 2022. Tota la producció del Japó és per a marques japoneses. També hi ha marques de motos reconegudes mundialment.
Desplegar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurEls OEM de vehicles i motos japonesos se senten molt alerta de la necessitat d'adaptar-se al canvi a CASE i de cotxes del futur. Així, hi ha espai per a les empreses innovadores del sector que ofereixen solucions, components o tecnologies relacionades amb el control automàtic, el vehicle connectat, els vehicles de piles combustibles i els vehicles elèctrics.
Amagar més opcions de El Japó, potència en automoció cap al vehicle del futurJapó
TIC i transformació digital
L'any 2022, el Govern japonès ha elaborat un pla de digitalització rural en el marc de la iniciativa d'expansió de les tecnologies digitals a tot el país per revitalitzar les zones rurals.
Desplegar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City NationEl pla inclou les iniciatives següents:
Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Assessorament en internacionalització i comerç internacional

T'assessorem en la internacionalització i comerç internacional de la teva empresa. Descobreix com podem ajudar-te

Participa a Catalonia Exponential Leaders i impulsa nous mercats amb tecnologies emergents i innovació disruptiva
Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya

Descobreix com podem ajudar-te a augmentar les teves exportacions o implantar-te als principals països del món
Transformació de la indústria de la mobilitat i l'automoció

Aconsegueix assessorament per transformar la teva empresa d'automoció cap a la mobilitat elèctrica i sostenible
Trade Portal: informació pràctica per exportar

Trade Portal d'ACCIÓ ofereix recursos per fer créixer el teu negoci a l'exterior. Aranzels a les importacions, llicències i controls per exportar...
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocs