La potència del sol naixent
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Cercador
El Japó és la tercera economia mundial, darrere dels Estats Units i de la Xina. 172 milions d'habitants amb un alt poder adquisitiu el fan un dels mercats més atractius per fer-hi negocis i invertir-hi.
Japó
TIC i transformació digital
Japó
Alimentació
El Japó és 7è importador de productes alimentaris de Catalunya. L'import total d'exportació arriba a uns 350 milions d'euros, xifra que representa el 41 % de l'exportació total de Catalunya al Japó.
Desplegar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónTambé la signatura de l'Acord Bilateral entre la UE i el Japó, que es va signar el febrer del 2019, afavoreix la competició de productes europeus davant de productes d'altres continents. El mercat és sensible a les noves tendències —per exemple, els productes orgànics tenen bona acollida.
Amagar més opcions de Japó, l'aparador dels productes gurmet del mónJapó
Biotecnologia
L’escala del mercat de la indústria biotecnològica al Japó és de 24.000 milions d’euros, i el govern desitja expandir-lo i multiplicar el seu valor per sis abans del 2030.
Desplegar més opcions de Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologiaEn conseqüència, es busquen i desenvolupen diferents formes de col·laboració amb les empreses i els clústers estrangers, de tal manera que aquest mercat ofereix molt bones oportunitats de negoci per a les empreses catalanes més innovadores. Aquesta oportunitat de negoci s'estén a les empreses d'assistència sanitària (healthcare), ciències de la vida (life science) i bellesa (beautycare).
Amagar més opcions de Ciències de la vida, assistència sanitària i biotecnologiaJapó
Videojocs
La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.
Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsFires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.
Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocsVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Assessorament en internacionalització i comerç internacional

T'assessorem en la internacionalització i comerç internacional de la teva empresa. Descobreix com podem ajudar-te

Participa a Catalonia Exponential Leaders i impulsa nous mercats amb tecnologies emergents i innovació disruptiva
Exportació amb les Oficines Exteriors de Catalunya

Descobreix com podem ajudar-te a augmentar les teves exportacions o implantar-te als principals països del món
Transformació de la indústria de la mobilitat i l'automoció

Aconsegueix assessorament per transformar la teva empresa d'automoció cap a la mobilitat elèctrica i sostenible
Trade Portal: informació pràctica per exportar

Trade Portal d'ACCIÓ ofereix recursos per fer créixer el teu negoci a l'exterior. Aranzels a les importacions, llicències i controls per exportar...
L'any 2022, el Govern japonès ha elaborat un pla de digitalització rural en el marc de la iniciativa d'expansió de les tecnologies digitals a tot el país per revitalitzar les zones rurals.
Desplegar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City NationEl pla inclou les iniciatives següents:
- 1) construir una infraestructura digital per a totes les persones, a tot arreu, escalant el desenvolupament i les xarxes per garantir que el 90% de la població tingui accés a la cobertura 5G el 2023.
- 2) implementar serveis digitals per resoldre problemes rurals, incloent l'agricultura intel·ligent, les clíniques mòbils, l'experiència digital en la logística mitjançant l'ús de drons i robots i l'entorn educatiu de les TIC. També, com fins ara, tindran oportunitats de negoci les tecnologies relacionades amb les ciutats intel·ligents, l'eficiència energètica, la mobilitat sostenible i les energies renovables.
Amagar més opcions de La nova iniciativa japonesa Digital Garden City Nation