Cercador
El MWC, el congrés tecnològic més gran i influent del món, tornarà a Barcelona del 2 al 5 de març de 2026.
Una vegada més, la Generalitat de Catalunya hi seguirà tenint un paper destacat acompanyant desenes d’empreses i startups tecnològiques catalanes a donar-se a conèixer al Pavelló Catalonia del MWC i al 4YFN, l'espai dedicat a les empreses emergents i la inversió.
A més, seguim fomentant el networking i la connexió amb grans empreses de l'ecosistema tecnològic a través de l’Open Innovation Challenge i de desenes de visites i activitats. No t'ho perdis!
El MWC i el 4YFN tindran lloc del 2 al 5 de març de 2026
A més d’acompanyar prop d’una quarantena de startups del Barcelona & Catalonia Startup Hub, ACCIÓ organitza i col·labora en diverses activitats durant el 4YFN, l’espai del MWC dedicat a la inversió i a les empreses emergents.
A continuació en destaquem algunes:
Al pavelló d'ACCIÓ (estand B25 del Pavelló 8.1 del MWC) hi trobaràs les següents startups seleccionades en un espai de demostracions:
Als 'Booth Startups' del pavelló d'ACCIÓ hi trobaràs les següents empreses emergents des del dilluns 2 fins el dimarts 3 de març (B34 i B35, Hall 8.1 Startup Corner del MWC):
Als 'Booth Startups' del pavelló d'ACCIÓ hi trobaràs les següents empreses emergents des del dimecres 4 fins el dijous 5 de març (B34 i B35, Hall 8.1 Startup Corner del MWC):
En aquest pla d'accés del 4YFN 2026 pots veure la ubicació del Pavelló Catalonia al Hall 8.1.

Tens una empresa proveïdora de tecnologia? Estàs preparat per assumir nous reptes?
Empreses com Banc Sabadell, Banco Mediolanum, Desigual, Grup Mediapro, LG, RACC, Repsol o Swiss Post, entre d'altres, participaran al proper Open Innovation Challenge del MWC (del 2 al 5 de març) per trobar les millors solucions innovadores d'empreses com la teva.
Totes elles busquen engegar projectes relacionats amb tecnologies com la intel·ligència artificial, el big data, la internet de les coses, la mobilitat o la robòtica.
Si ets una empresa, un centre tecnològic o una startup participa a l'Open Innovation Challenge i aprofita l'oportunitat d'oferir solucions tecnològiques a grans empreses nacionals i internacionals en el marc del principal esdeveniment de reunions B2B del congrés.
Descobreix els seus reptes i sol·licita les teves reunions presencials o virtuals a la plataforma.
ACCIÓ organitza el MWC Open Innovation Challenge en el marc del MWC i de les activitats del projecte Enterprise Europe Network, del qual ACCIÓ forma part.
Inscriu-te a l'Open Innovation Challenge