Oportunitats de negoci, serveis, activitats i oficines d'ACCIÓ per exportar o establir-te a...

Utilitzem Cookies pròpies i de tercers per a personalitzar el contingut de la web, proporcionar anuncis més rellevants per a vostè i els seus interessos així com per a analitzar el nostre trànsit. També compartim informació sobre com vostè utilitza el nostre lloc web amb els nostres socis d'analítica. A continuació, pot acceptar totes les Cookies clicant el botó "Accepto" o configurar o rebutjar el seu ús clicant
AQUÍ.Descobreix en aquest podcast les claus de les relacions comercials entre l’Índia i la Unió Europea de la mà del director de l’Oficina Exterior d’ACCIÓ a Bombai i coneix l’experiència al país asiàtic de l’empresa catalana AV Enginyers
Amb més de 1.300 milions d’habitants, l’Índia reivindica el seu paper com a mercat de referència mundial, però especialment en el continent asiàtic, amb l’impuls de sectors punters com la biotecnologia, les TIC o la química
L’Índex d’intensitat exportadora analitza en quins mercats les vendes de les empreses catalanes a l’exterior tenen més marge de millora i camí per recórrer
Les exportacions catalanes a Bangladesh han augmentat prop d'un 4,2% l’any 2019 en comparació amb l'any anterior i arriben als 63,6 milions d’euros, la xifra més alta de la sèrie històrica. D'altra banda, sectors com les infraestructures, la química i els processos per a la indústria tèxtil ofereixen a les empreses catalanes oportunitats de negoci en aquest país.
L'Índia ofereix oportunitats de negoci globals en sectors com l’automoció i moto, la indústria farmacèutica o en la transformació digital, entre d'altres.
El sector de la cosmètica al gegant asiàtic està en fase de creixement. L'augment del poder adquisitiu o l'occidentalització dels cànons de bellesa afavoreixen les oportunitats de negoci per part de les empreses catalanes.
El gegant asiàtic és un dels principals productors d’aliments del món però perd el 40% del que produeix per falta de processament; un àmbit on les empreses catalanes hi poden aportar maquinària i coneixement
Les empreses catalanes que ofereixen solucions per a les ciutats intel·ligents tenen en aquests dos mercats dues vies diferents per explorar: la de la sofisticació nord-americana i la del desenvolupament a l’Àsia
Poc a poc les exportacions catalanes van creixent a Sri Lanka. Fins ara, els productes amb més èxit han estat la maquinària, el paper i cartró i la perfumeria i cosmètica. De cara al futur, les empreses catalanes hi trobaran bones oportunitats de negoci en turisme, infraestructures i energia.
DataLong16 va néixer a l'altell de l'emprenedor Martín Longobuco a Vilanova i la Geltrú. Buscava una solució al control de la temperatura en els transports de mercaderies que són sensibles a la cadena de fred, com els aliments o les vacunes.