ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Fer negocis a Hong Kong - Xina

L'economia més liberal del món

Oportunitats de negoci a Hong Kong i a l'Extrem Orient

Indústria farmacèutica

Xina

Indústria farmacèutica


La Xina posa el mercat farmacèutic com a prioritat estratègica

La Xina és l'únic mercat on s'espera créixer en xifres altes d'un sol dígit durant els propers 5 anys. Remodelarà el panorama biofarmacèutic mundial a tot el món.

Desplegar més opcions de La Xina posa el mercat farmacèutic com a prioritat estratègica

En els dos últims plans quinquennals de la Xina, el govern xinès va citar la biofarma com una de les vuit indústries estratègiques clau per desenvolupar. La demografia xinesa està envellint dràsticament, amb una prevalença creixent de moltes malalties, inclosos el càncer, les malalties cardiovasculars i la diabetis. Mentrestant, el govern facilita el procés de registre de medicaments innovadors i harmonitza el procés d'aprovació amb les normes globals. Des del 2017, el govern ha celebrat negociacions de contractes nacionals per a medicaments innovadors d'alt preu que anteriorment tenien accés limitat o nul al reemborsament de l'assegurança pública.

Amagar més opcions de La Xina posa el mercat farmacèutic com a prioritat estratègica
Alimentació

Corea del Sud

Alimentació


Alimentació a Corea: un sector obert a la cultura europea.

S'espera que sigui important que el mercat d'aliments coreà sigui seleccionat per la generació MZ de 2030, que valora el «consum de venjança» i «l'experiència de consum digital» mentre satisfà les necessitats de salut i comoditat.

Desplegar més opcions de Alimentació a Corea: un sector obert a la cultura europea.

Tot i que ja hi ha empreses catalanes i espanyoles al mercat d'alimentació a Corea, els importadors coreans estan disposats a buscar nous productes del sector de l'alimentació, ja que els consumidors estan més exposats a la cultura europea. Especialment, després de la pandèmia de la Covid-19, ha augmentat el consum dels productes de preparació fàcil i casolana com ara els Home Ready Meal, a més de productes que es consideren «millors» per a la salut, com per exemple, entre d'altres, els següents: menjars i begudes d'origen vegetal i sense gluten, i menjars «funcionals» com els suplements proteics, entre d'altres.

Amagar més opcions de Alimentació a Corea: un sector obert a la cultura europea.
Videojocs

Japó

Videojocs


Tendències al Japó: mercat dels videojocs

La seva demanda interna sempre espera nous productes. Històricament el mercat japonès és molt important quant a la seva grandària i al seu desenvolupament.

Desplegar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocs

Fires tan reconegudes internacionalment com la Tokyo Game Show o d'altres com "BITSUMMIT" i "gamedungeon" en són prova. Hi ha possibilitats de col·laboració entre empreses de Catalunya i el Japó en matèria de desenvolupament. El segment indie amb la seva proposta de jocs originals i innovadors crida l'atenció del consumidor nipó. La distribució digital mitjançant plataformes i botigues en línia, especialment en el cas de jocs per a smartphone i indie està en auge.

Amagar més opcions de Tendències al Japó: mercat dels videojocs
Salut i serveis sanitaris

Japó

Salut i serveis sanitaris


Sector mèdic i d’assistència

La nova tecnologia i les noves solucions amb diagnòstic mèdic, la robòtica a mida i els dispositius intel·ligents, etc. es podrien introduir en el món del negoci de l’atenció sanitària.

Desplegar més opcions de Sector mèdic i d’assistència

El Japó afronta l’escassetat crònica de recursos humans d’assistència mèdica i d’infermeria, malgrat l’increment constant de població de la tercera edat. Hi ha una demanda urgent de solucions tecnològiques per mantenir l'estructura actual amb la màxima eficàcia i accessibilitat.

Amagar més opcions de Sector mèdic i d’assistència

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Hong Kong: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial