• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Cambodja

El tèxtil, pilar principal de l'economia cambodjana

Cambodja viu un període de creixement econòmic basat en el sector tèxtil, el turisme, la construcció i l'agricultura. Una gran quantitat de marques de roba occidentals tenen els seus centres de producció al país, cosa la qual contribueix al fet que el sector tèxtil sumi el 20 % del PIB.

Oportunitats de negoci a Cambodja, al sud-est asiàtic i a Oceania

Alimentació especialitzada i gurmet

Austràlia

Alimentació especialitzada i gurmet


Alimentació funcional i ciències òmiques

La salut a través dels aliments. El 2015 els productes "naturals" van suposar unes vendes de més de 5,3 mil milions d’AUD i els productes dirigits a persones amb intoleràncies alimentàries més de 808 milions d'AUD.

Aliments que milloren la salut, que retarden l'envelliment o que ajuden a gestionar malalties són cada cop més demandats a Austràlia. Aliments funcionals, aliments sense components que generin intoleràncies, aliments orgànics certificats, els superaliments són cada cop més presents a les prestatgeries dels supermercats. Hi ha una aposta per la innovació en els productes alimentaris i el consum de "productes saludables".

Wellness & Beauty

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Logística, e-commerce i distribució

Vietnam

Logística, e-commerce i distribució


Un sector retail en auge

L'augment del nombre d'empreses estrangeres al mercat retail vietnamita ha animat moltes empreses locals a invertir més en les seves carteres de productes i processos operatius per poder-hi competir.

Es preveu que el mercat del retail vietnamita tingui una evolució positiva pel que fa a inversions estrangeres i vendes. A més, gràcies a la combinació de factors polítics i econòmics de suport al sector, el creixement econòmic, l'augment de la població de classe mitjana, la urbanització i els estàndards de qualitat més alts, també hi haurà un augment del consum local. Per tant, les empreses estrangeres que inverteixin en el sector retail vietnamita no només trobaran un país en què produir i exportar a altres països, sinó també un important mercat de consumidors locals.

Logística, e-commerce i distribució

Austràlia

Logística, e-commerce i distribució


La logística és clau per a l'economia australiana

A causa de la seva localització, l'eficiència de la indústria logística d'Austràlia és vital per a la productivitat i el benestar del país.

La competitivitat econòmica del país està estretament relacionada amb la qualitat de les infraestructures: ports, vies de ferrocarril, carreteres i aeroports que enllacen i transporten béns i serveis australians als mercats nacionals i estrangers, i viceversa. Totes les indústries del país necessiten en més o menys mesura de serveis logístics i, en concret, és un element clau per a tres de les quatre principals indústries del país: mineria, construcció i fabricació. En els pròxims anys, Austràlia s'enfrontarà a diversos reptes, inclosos el creixement de la població, l'augment de la demanda interna i externa de productes, i els canvis tecnològics que presenten noves oportunitats per a les empreses del sector.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cambodja: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial