• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Cambodja

El tèxtil, pilar principal de l'economia cambodjana

Cambodja viu un període de creixement econòmic basat en el sector tèxtil, el turisme, la construcció i l'agricultura. Una gran quantitat de marques de roba occidentals tenen els seus centres de producció al país, cosa la qual contribueix al fet que el sector tèxtil sumi el 20 % del PIB.

Oportunitats de negoci a Cambodja, al sud-est asiàtic i a Oceania

Logística, e-commerce i distribució

Vietnam

Logística, e-commerce i distribució


Un sector retail en auge

L'augment del nombre d'empreses estrangeres al mercat retail vietnamita ha animat moltes empreses locals a invertir més en les seves carteres de productes i processos operatius per poder-hi competir.

Es preveu que el mercat del retail vietnamita tingui una evolució positiva pel que fa a inversions estrangeres i vendes. A més, gràcies a la combinació de factors polítics i econòmics de suport al sector, el creixement econòmic, l'augment de la població de classe mitjana, la urbanització i els estàndards de qualitat més alts, també hi haurà un augment del consum local. Per tant, les empreses estrangeres que inverteixin en el sector retail vietnamita no només trobaran un país en què produir i exportar a altres països, sinó també un important mercat de consumidors locals.

Logística, e-commerce i distribució

Austràlia

Logística, e-commerce i distribució


La logística és clau per a l'economia australiana

A causa de la seva localització, l'eficiència de la indústria logística d'Austràlia és vital per a la productivitat i el benestar del país.

La competitivitat econòmica del país està estretament relacionada amb la qualitat de les infraestructures: ports, vies de ferrocarril, carreteres i aeroports que enllacen i transporten béns i serveis australians als mercats nacionals i estrangers, i viceversa. Totes les indústries del país necessiten en més o menys mesura de serveis logístics i, en concret, és un element clau per a tres de les quatre principals indústries del país: mineria, construcció i fabricació. En els pròxims anys, Austràlia s'enfrontarà a diversos reptes, inclosos el creixement de la població, l'augment de la demanda interna i externa de productes, i els canvis tecnològics que presenten noves oportunitats per a les empreses del sector.

Alimentació

Nova Zelanda

Alimentació


Indústria Alimentària

La indústria alimentària representa el 54% del total d'exportacions del país. Aquesta indústria necessita maquinària i productes complementaris per créixer.

Nova Zelanda té una llarga història en la producció i exportació d'aliments i begudes. Les empreses del sector agrifood de Nova Zelanda treballen en els subsectors làctic, el subsector càrnic (vedella i xai), el subsector pesca (marisc i piscifactories de peix), el subsector fruita (poma i kiwi) i el subsector vinícola. La indústria agrícola i ramadera, juntament amb la indústria alimentària i vinícola, són un dels sectors econòmics més importants de l'economia neozelandesa i requereixen de maquinària i suplements per poder-se desenvolupar.

Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter i Netflix tenen la seva seu asiàtica al país.

El govern és també un fort comprador, amb més de 2.400 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2017. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades, ciberseguretat i sistemes de ciutats digitals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Cambodja: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial