Casos d'empresa Grup Rosa Clarà
El grup Rosa Clarà es va fundar l'any 1996 amb l'objectiu de dissenyar vestits de núvia. Gràcies a les seves campanyes amb celebrities, a haver-se sabut adaptar als gustos de cada país amb les seves 10 col·leccions i a la seva excel·lent estratègia de distribució, s'ha consolidat com una de les grans marques de referència del sector a escala internacional.
L'empresa participa en el clúster de Branding&Retail i ha comptat amb el suport d'ACCIÓ a través de la línia d'ajuts de Noves Oportunitats de Negoci.
Idees Força
Ens hem convertit en una marca de referència en vestits de luxe al món gràcies a importants campanyes de publicitat i al suport de moltes celebrities d'arreu del món, que ens han escollit per celebrar un dia tant important.
Estem fent una aposta decidida per incrementar la nostra presència corporativa a Internet i estar presents a les xarxes socials.
El mercat xinès és un gran repte per nosaltres, per la qual cosa ara mateix estem en negociacions amb un inversor local per a la propera obertura de tres noves botigues en aquest país. Estem creixent molt als EUA, a l'Amèrica Central i als països àrabs perquè el producte agrada i ens sabem adaptar als gustos de cada zona.
El clúster Branding& Retail ens pot ajudar a incorporar dissenyadors joves per formar-los i crear futurs dissenys amb els valors de la nostra companyia. Nosaltres podem aportar sinergies amb altres empreses del clúster per potenciar el concepte Branding Barcelona.