Casos d'empresa Visyon
La realitat virtual avança a passos de gegant. L'empresa catalana Visyon, a l'avantguarda de les noves tecnologies, presenta des de l'estand de la Generalitat al Mobile World Congress la primera plataforma virtual que permetrà als usuaris traslladar-se en temps real a qualsevol lloc.
La nova tecnologia, anomenada Telepport, integra unes ulleres de realitat virtual i una càmera que enregistra en 360°, permetent una comunicació immersiva en temps real. Les aplicacions són infinites: des del món de la sanitat, l'educació, els negocis... La comunicació a través de Telepport escurça distàncies.
- EDUCACIÓ, FORMACIÓ I SERVEIS EDITORIALS
- SALUT I SERVEIS SANITARIS
- INDÚSTRIA 4.0 I TECNOLOGIES DEL FUTUR
- VIDEOJOCS
Idees Força
L’empresa catalana Visyon investiga les tecnologies emergents, com la realitat virtual, i desenvolupa continguts i experiències per als consumidors.
Visyon ha creat Telepport, una plataforma virtual de comunicació bidireccional que permet que l’usuari es traslladi a qualsevol entorn en temps real.
La tecnologia de Telepport utilitza unes ulleres de realitat virtual i una càmera que enregistra en streaming un vídeo en 360°, a temps real i en so bidireccional.
L’empresa ha fet una prova pilot amb èxit en diversos hospitals infantils d’Holanda: a través del projecte VisitU, ha fet possible que els menors es traslladin virtualment a la seva llar i es comuniquin amb els seus familiars.
A banda de la salut, altres usos per a la tecnologia Telepport inclouen l’educació a distància, les visites turístiques i les reunions de negocis amb grups nombrosos de persones.
Visyon destina entre el 20 i el 30% dels seus recursos a projectes d’innovació social.
Fundada el 2011, compta amb més de 60 treballadors i té seus a Barcelona, Madrid, Lisboa, Eindhoven, Milà, San Francisco, Los Angeles, Londres i Nova York.
L’objectiu per al 2017 és consolidar l’expansió internacional de l’empresa.