• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Filipines

Un mercat jove i en creixement

Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.

Oportunitats de negoci a les Filipines, al sud-est asiàtic i a Oceania

Mobile & Gaming

Filipines

Mobile & Gaming


Videojocs per a nous formats

La creació de videojocs per a nous formats va en augment a l'Àsia i Filipines se situa com a país emergent amb un nombre cada cop més important de companyies que es dediquen al sector dels videojocs.

La presència d’empreses fortes a escala global, com GAMESCOM, ha permès impulsar el sector els últims anys. L'objectiu és desenvolupar la creació de videojocs, però també potenciar l'oferta de serveis de disseny i programació per donar suport a altres empreses del sector.

Salut i equipaments mèdics

Tailàndia

Salut i equipaments mèdics


Tecnologies mèdiques a Tailàndia

Tailàndia va ser el primer país de la regió asiàtica a desenvolupar el turisme mèdic, amb el primer centre acreditat JCI i actualment en té 61.

A Tailàndia, especialitats com la cirurgia cosmètica, l’ortopèdia, la cardiologia, la medicina reproductiva i la cirurgia espinal estan ben desenvolupades i requereixen d'equipaments de primer ordre per mantenir el país al més alt nivell de competitivitat enfront dels seus competidors regionals.

Paper, cartró i packaging

Indonèsia

Tailàndia

Paper, cartró i packaging


Packaging i tractament dels aliments

Indonèsia és el quart país més gran del món, amb població jove, urbanització ràpida i canvis de costums. Tailàndia és un dels principals exportadors mundials d'agroproductes.

Una conseqüència directa d'aquesta evolució és el canvi d'hàbits en alimentació, en particular l'augment del consum d'aliments empaquetats per al seu consum ràpid. S'estima que de 101.000 milions d'unitats el 2016, el país passarà a produir-ne 130.000 milions el 2020, un creixement acumulatiu anual del 5,2 %. El mercat domèstic de Tailàndia és més petit. No obstant això, el país ho compensa amb escreix perquè és un dels principals exportadors internacionals del sector de l'alimentació, sobretot en productes poc elaborats (arròs, tonyina, marisc, pinya i pollastre), però també en productes elaborats i precuinats

Infraestructures i construcció

Austràlia

Infraestructures i construcció


Infraestructures viàries i construcció d'habitatge

Amb una població de 24,5 milions d'habitants, Austràlia disposa de 10,3 milions d'habitatges amb una proporció de 74 % cases i 26 % pisos.
El preu de l'habitatge s'ha disparat a les ciutats i s'estima que el valor d'aquests 10 milions d'habitatges superarà els 6,5 trilions de dòlars australians el 2017, essent 4 vegades el producte interior brut del país. Pel que fa a les infraestructures, els governs de les principals ciutats estan invertint en la construcció de vies ràpides de connexió entre els suburbis i els centres econòmics i financers de les ciutats. Un exemple d'aquesta inversió seria el projecte Westconnex a la ciutat de Sydney i que esdevindrà una artèria per al vehicle d'ús privat que facilitarà l'accés dels residents de la zona oest al centre de la ciutat.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Filipines: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial