Un mercat jove i en creixement
Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.
Filipines concentra 100 milions d'habitants, joves en la seva majoria, i és el segon país amb més població de l'ASEAN després d'Indonèsia. Té molts números per despuntar com a economia emergent els pròxims anys.
Filipines
Alimentació
Filipines
Construcció sostenible i infraestructures
Tot i que va patir contratemps per la realineació dels fons a causa de les respostes a la batalla contra la COVID-19, el programa podria estimular el creixement de les iniciatives de fabricació, electrònica i IA.
Desplegar més opcions de El Govern ha marcat la construcció d'infraestructures com una prioritatEl programa «Build, Build, Build» consisteix en prop de 20.000 projectes d'infraestructura a tot el país, que impliquen carreteres, autopistes, camins agrícoles a mercats, aeroports, ports marítims, terminals, centres d'evacuació, fars, hospitals, escoles, centres de Govern i similars. El programa és la peça central i un dels programes de màxima prioritat del Govern de Duterte. Ha rebut un pressupost d'aproximadament 8 bilions de PHP (164.700 milions de USD) per a un període de sis anys (2017-2022) i és un dels principals impulsors de l'economia. Aquest programa podria estimular el creixement de les iniciatives de fabricació, electrònica i IA.
Amagar més opcions de El Govern ha marcat la construcció d'infraestructures com una prioritatFilipines
Electrònica i electricitat
Front a les caigudes de dos dígits dels altres grans grups d'exportació del país el 2020, les de productes electrònics van aconseguir mantenir-se.
Desplegar més opcions de Els productes electrònics són la major partida d'exportació de FilipinesLa indústria electrònica filipina està composta per un 73% de serveis de producció de semiconductors (SMS) i un 27% de serveis de producció d'electrònica i concentrada en particular a la capital Manila i altres zones de l'illa de Luzon. Formen el 60% de les exportacions nacionals.
Amagar més opcions de Els productes electrònics són la major partida d'exportació de FilipinesMalàisia
Alimentació
Malàisia és un reconegut centre halal a nivell mundial. Tenir presència al mercat no només raporta els beneficis immediats de les ventes al país si no que obre portes a d'altres mercats halal.
Desplegar més opcions de Malàisia marca tendència en alimentació halal a la regió i al mónMalàisia és pionera en la indústria del halal; el país va començar a emetre certificacions halal per a productes l'any 1974. El 2000 va emetre els estàndards halal, de manera que és el primer país al món en documentar i sistematitzar el sistema de certificació i assegurança. La introducció d'estàndards ha contribuït a crear una economia nova i vibrant amb un mercat global estimat en 2300 milions de USD. En aquest context, estar certificat i vendre al mercat de Malàisia facilita obrir portes a molts altres mercats islàmics.
Amagar més opcions de Malàisia marca tendència en alimentació halal a la regió i al mónVols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci
Vols saber més sobre oportunitats de negoci?
Diversos factors, inclòs un fort creixement econòmic, un sector turístic (anterior a la COVID-19) pròsper, una gran població juvenil i l'expansió de grans cadenes minoristes estan contribuint al creixement de la indústria.
Desplegar més opcions de La indústria alimentària del país representa el 25% del sud-est asiàticMentre que els productes produïts a nivell nacional representen al voltant del 70% del subministrament total d'aliments, els comerciants continuen sent optimistes que les vendes de productes importats d'aliments i begudes continuaran creixent, ja que els consumidors sempre busquen varietat. Malgrat la desacceleració del comerç mundial a causa de la crisi de la COVID-19, les exportacions dels Estats Units d'aliments i productes de begudes d'alt valor a Filipines van augmentar un 6% el juliol. Es tractava principalment de productes lactis i de productes carnis d'ocells de corral. La Xina va guanyar per un gran marge del 21% de fruites principalment fresques, i Austràlia en un 17% de carn, formatges i raïm de taula.
Amagar més opcions de La indústria alimentària del país representa el 25% del sud-est asiàtic