S'han trobat 2.371 resultats
-
"Col·laborar per finançar projectes és l'essència del crowdfunding"
Emprenedors
Com sorgeixen les iniciatives de crowdfunding? Quin objectiu tenen? En quins àmbits treballen? Els impulsors de tres alternatives de microdonacions, micromecenatge i finançament col·lectiu han explicat els seus projectes.
16/11/2011
-
El màrqueting digital no vol només clients, vol fans
Pere Rosales
A les xarxes socials i en la comunicació 2.0, l'opinió que la gent pugui tenir sobre nosaltres té molta força. Més que el que pugui dir l'empresa. Per Pere Rosales, expert en estratègies digitals, hem d'aconseguir que els nostres clients passin a ser, també, els nostres més fervents admiradors. Aquí, ens explica com fer-ho.
08/11/2011
-
Innovar per oferir les millors especialitats làcties
El Pastoret de la Segarra
Qui diu que la innovació no té lloc en l'alimentació? Els productes làctics de gran qualitat li han valgut al Pastoret de la Segarra el distintiu d'Empresa Artesanal Alimentària de la Generalitat, a més de ser una de les companyies més sòlides dins dels productes gurmet del nostre país.
07/11/2011
-
Informe Anual 2011: Nous lideratges en un món post-crisi. Oportunitats globals i noves àrees de negoci
La present edició de l'Informe Anual de Prospectiva Internacional 2011 explora els nous escenaris postcrisi i anticipa i identifica quines són les noves oportunitats empresarials que apareixen en aquest entorn ple d'incerteses, però on clarament es consoliden canvis profunds d'ampli abast en la distribució del potencial innovador, tecnològic, comercial, econòmic i geopolític.
02/11/2011
-
Indicador d'atractivitat dels mercats exteriors del 2011
Aquest document presenta els resultats de l'indicador d'atractivitat dels mercats exteriors el 2010. Perfila les principals característiques de diferents economies internacionals que determinen la seva capacitat potencial d'atracció d'inversions. L'objectiu és ajudar a les empreses catalanes a triar els països més adequats per a les seves inversions exteriors.
02/11/2011
-
Pimes, innovació i internacionalització: perspectives per a Catalunya
Les noves realitats han incrementat la importància de la competitivitat de les empreses i la necessitat d'ampliar el seu posicionament global. L'activitat exportadora ve condicionada per tota una sèrie d'elements com la productivitat, la capacitat d'innovació, la dimensió empresarial, el capital humà o la pertinença a un grup empresarial, entre d'altres.
02/11/2011
-
"A l'Índia, la nova classe mitjana representa una gran oportunitat"
Suprio Bose
Suprio Bose, director de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Mumbai, reflexiona sobre els canvis socials i econòmics que atravessa l'Índia i ens dóna tres idees per créixer en aquest mercat: el consum de la nova classe mitjana, la urbanització de la societat i el potencial del mercat més jove del món.
02/11/2011
-
Indústria editorial 2.0: tendències, oportunitats i reptes de la digitalització del llibre
Ens trobem en un moment de transformació on la indústria editorial s'ha d'adaptar a noves tendències i oportunitats fruit de la digitalització del llibre i dels continguts en general. Aquest treball presenta aquests canvis que viu el sector així com els reptes estratègics identificats, i proposa línies d'actuació per reforçar la situació competitiva de les empreses del món editorial.
31/10/2011
-
Conserves Ferrer, l'aposta per obrir nous segments de mercat en precuinats
L'empresa bagenca ha afrontat una nova estratègia per seduir el públic jove després d'analitzar quin segment de mercat volien atacar. S'hi dirigeixen a través dels canals que ofereixen les noves tecnologies i ampliant l'oferta. Amb la seva àmplia gamma de productes, Conserves Ferrer vol demostrar que es pot cuinar ràpid i amb productes de qualitat.
25/10/2011
-
Tendències de consum i distribució en alimentació
En aquest material s'analitzen els factors demogràfics, socials, d'estil de vida i econòmics que estan desencadenant canvis en els hàbits de compra i el consum d'aliments. S'imposa una cuina sana, fàcil i ràpida, i la compra propera i econòmica.
24/10/2011
-
El futur del sector carni porcí
Experts
Quines són les tendències de mercat i de producció de carn en l'àmbit europeu i mundial? Quins reptes estratègics han d'afrontar les empreses catalanes del sector? Experts i empresaris del clúster català carni porcí exposen les seves idees de futur.
21/10/2011
-
"L'objectiu principal de l'emprenedor social és l'impacte en la societat"
Experts
En què consisteix l'emprenedoria social? Què defineix el bon emprenedor social? Quines necessitats ha de satisfer per sobreviure? Patrícia Sáez, directora de l'MBA en Social Enterpreneurship i del Postgrau d'emprenedors socials de la UOC, aporta les claus necessàries per conèixer de prop aquest món. També coneixem els casos de DBS Screening i de Diàleg a la fosca.
20/10/2011
-
Factors clau per esdevenir una empresa innovadora
Enric Bayó
En un entorn tan exigent i canviant com l'actual, no n'hi ha prou de ser eficient en la gestió diària. Ara, la competitivitat d'una empresa depèn de la seva capacitat de convertir noves oportunitats en valor.
17/10/2011
-
Innovar sistemàticament en etiquetes que enganxen
APLI PAPER
A APLI, la innovació es treballa com un procés més dins la gestió de l'empresa. Coneixerem com han trobat el seu propi mètode per sistematitzar la innovació, així com les eines i els instruments que utilitzen. El resultat: els productes més innovadors del sector que, sens dubte, enganxen.
14/10/2011
-
"Hem de basar el nostre creixement en la innovació i la col·laboració"
Carles Miranda
Ningú no dubta de la importància de la sistematització de la innovació i la col·laboració entre empreses com a factors clau d'èxit per competir en l'entorn econòmic actual. Carles Miranda, cap de Cooperació Tecnològica d'ACCIÓ, ens dóna la seva visió i ens explica quins són els reptes de l'empresa catalana, així com l'objectiu i les actuacions de l'agència en aquest àmbit.
14/10/2011
Total de pàgines: 159