Passos a seguir
- Presentar l'imprès de justificació juntament amb la documentació justificativa per registrar a ACCIÓ (dins del termini establert) en format paper, o a qualsevol de les delegacions territorials o per correu administratiu (consulteu horaris).
Models de documentació a presentar (presentar només els documents que s’han establert a la resolució/conveni)
- Declaració del responsable legal de l’empresa conforme per a les diverses despeses que formen part de la justificació, no existeix vinculació entre proveïdor i beneficiari segons allò definició del reglament de la llei de subvencions (apartat 2 de l’article 68 del Real Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions) (ANNEX 1)
- Per despeses de personal, informe anual d'activitats realitzades per cada treballador amb informació sobre el nº d'hores treballades, el nº d’hores treballades dedicades al projecte i la descripció de les activitats realitzades, signat pel treballador i pel responsable de l'empresa (ANNEX 2)
- Model imprès justificació (ANNEX 3).
- Declaració jurada del soci o administrador en la qual figurin les activitats realitzades, les hores dedicades en relació al projecte subvencionat i el seu cost hora (ANNEX 4)
- Llista detallada d’altres ingressos o subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada, amb indicació de l’import i la procedència (ANNEX 5)
- Declaració de l’import total de remuneracions brutes anuals que perceben els òrgans de direcció o administració, de la persona jurídica que representa (ANNEX 6)