• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Indonèsia

Indonèsia, l'economia més important del sud-est asiàtic

Indonèsia és l'economia més important del sud-est asiàtic i el quart país més poblat del món, amb més de 260 milions d'habitants. L'abundància de matèries primeres i una cultura empresarial heretada del colonialisme holandès converteixen aquest mercat en un dels més atractius de la regió.

Activitats i missions sobre Indonèsia, el sud-est asiàtic i Oceania

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a Indonèsia, al Sud-est asiàtic i a Oceania

Paper, cartró i packaging

Indonèsia

Tailàndia

Paper, cartró i packaging


Packaging i tractament dels aliments

Indonèsia és el 4t país més gran del món, amb població jove, urbanització ràpida i canvis de costums. Tailàndia és un dels principals exportadors mundials d'agroproductes.

Una conseqüència directa d'aquesta evolució és el canvi d'hàbits en alimentació, en particular, l'augment del consum d'aliments empaquetats per al seu consum ràpid. S'estima que de 101.000 milions d'unitats el 2016, el país passarà a produir-ne 130.000 milions el 2010, un creixement acumulatiu anual del 5,2%. El mercat domèstic de Tailàndia és més petit, no obstant això, el país ho compensa amb escreix perquè és un dels principals exportadors internacionals del sector, sobretot en productes poc elaborats (arròs, tonyina, marisc, pinya i pollastre), però també en productes elaborats i precuinats.

Alimentació

Indonèsia

Alimentació


Indonèsia experimentarà un gran creixement de la producció agrícola

Amb abundants sòls fèrtils, Indonèsia és un important productor mundial d’una gran varietat de productes agrícoles tropicals.

El sector de l’agricultura indonesi està format per grans plantacions (tant estatals com privades) i terrenys de petits productors. Les grans plantacions tendeixen a centrar-se en productes importants per a l'exportació, com l’oli de palma i el cautxú, mentre que els petits agricultors se centren en l'arròs, la soja, el blat de moro, les fruites i les verdures. El volum de negoci d’aquest sector ha crescut un 59,9 % a Indonèsia en els darrers cinc anys i es preveu que, entre el 2018 i 2022, creixi un 40,5 % més.

Alimentació especialitzada i gurmet

Austràlia

Alimentació especialitzada i gurmet


Alimentació funcional i ciències òmiques

La salut a través dels aliments. El 2015 els productes "naturals" van suposar unes vendes de més de 5,3 mil milions d’AUD i els productes dirigits a persones amb intoleràncies alimentàries més de 808 milions d'AUD.

Aliments que milloren la salut, que retarden l'envelliment o que ajuden a gestionar malalties són cada cop més demandats a Austràlia. Aliments funcionals, aliments sense components que generin intoleràncies, aliments orgànics certificats, els superaliments són cada cop més presents a les prestatgeries dels supermercats. Hi ha una aposta per la innovació en els productes alimentaris i el consum de "productes saludables".

Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter i Netflix tenen la seva seu asiàtica al país.

El govern és també un fort comprador, amb més de 2.400 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2017. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades, ciberseguretat i sistemes de ciutats digitals.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci?