Singapur, centre de negoci del sud-est asiàtic
Singapur és un mercat altament desenvolupat, obert, estable i amb una renda per càpita més elevada que la de la majoria de països desenvolupats i un atur pràcticament inexistent. Passa per ser el centre logístic d'Àsia i és un dels llocs del món on és més fàcil fer-hi negocis. Té una fiscalitat molt competitiva, una legislació laboral "pro-business" i l'anglès està consolidat com a idioma de negoci.
El mercat de cosmètics i de productes de cura personal a Singapur supera els 1.000 milions de dòlars. És el segon país d'Àsia en despesa per càpita en cosmètics després del Japó.
Desplegar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàticEls productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de balneari o massatges van a l'alça. En aquest àmbit, guanya en importància el comerç electrònic: els productes cosmètics formen la 3a categoria de despesa en línia del país. Els compradors s'adrecen al canal en línia per cercar tant preus més competitius com més varietat de productes. En aquest sentit, més del 70% dels compradors en línia de cosmètics fan també compra de producte a l'estranger.
Amagar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic