• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Singapur

Singapur, centre de negoci del sud-est asiàtic

Singapur és un mercat altament desenvolupat, obert, estable i amb una renda per càpita més elevada que la de la majoria de països desenvolupats i un atur pràcticament inexistent. Passa per ser el centre logístic d'Àsia i és un dels llocs del món on és més fàcil fer-hi negocis. Té una fiscalitat molt competitiva, una legislació laboral "pro-business" i l'anglès està consolidat com a idioma de negoci.

Activitats i missions sobre Singapur, el sud-est asiàtic i Oceania

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Dimecres, 07 novembre 2018

Oportunitats de negoci a Singapur, al sud-est asiàtic i a Oceania

Alimentació

Singapur

Alimentació


Singapur depèn totalment de les importacions d'aliments

Amb recursos naturals escassos i poca terra, Singapur ha d'importar aproximadament el 90% dels aliments que es consumeixen al país.

L'absència d'agricultura, ramaderia i aqüicultura i la necessitat de satisfer les demandes alimentàries i gastronòmiques d'una base població de més de 4 milions de persones i més de 7 milions de turistes anuals, estimulen les importacions procedents de països veïns. Moltes de les principals empreses de consumidors del món, com ara Unilever i Nestlé, tenen activitats a Singapur pel seu coneixement sobre els mercats occidentals i asiàtics, així com les diversitats d'Àsia. Quatre de les cinc empreses líders alimentàries i nutricionals de l'Àsia-Pacífic duen a terme activitats d'R+D a Singapur, incloent Nestlé, Mead Johnson i Danone.

Wellness & Beauty

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Continguts digitals i audiovisuals

Singapur

Continguts digitals i audiovisuals

TIC i transformació digital


Economia i transformació digital

El Govern de Singapur té l'objectiu de convertir la ciutat-estat en la capital digital d'Àsia. Google, Twitter i Netflix tenen la seva seu asiàtica al país.

El govern és també un fort comprador, amb més de 2.400 milions de dòlars en licitacions d'infraestructures TIC, serveis de dades i serveis digitals, el 2017. En l'actualitat, el 50 % de les dades de tot el Sud-est Asiàtic es capturen en centres de dades establerts a Singapur. Hi ha un interès especial en les àrees d'analítica de dades, ciberseguretat i sistemes de ciutats digitals.

Indústria 4.0

Singapur

Indústria 4.0


Robòtica i sistemes autònoms

Singapur té la voluntat d'aprofitar la robòtica avançada i els sistemes autònoms per tal de poder satisfer part de les necessitats pròpies del país, com ara el sector de la salut.
Es preveu que el desplegament de la robòtica alliberi mà d'obra i recursos, redueixi la dependència de la mà d'obra estrangera i redirigeixi la pròpia a tasques de més valor afegit. Amb aquest objectiu s'ha llançat el National Robotics Programme, una iniciativa de 450 milions de SGD per dirigir i coordinar la recerca en tecnologia robòtica, el desenvolupament de solucions i la seva adopció. El focus inicial del programa serà el desenvolupament de solucions innovadores a la indústria manufacturera, logística, salut, transport, serveis mediambientals i indústries de la seguretat.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Singapur: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial