ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa
  • Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Singapur

Singapur, centre de negoci del sud-est asiàtic

Oportunitats de negoci a Singapur, al sud-est asiàtic i a Oceania

Cosmètica, benestar i economia silver

Singapur

Cosmètica, benestar i economia silver


Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic

El mercat de cosmètics i de productes de cura personal a Singapur supera els 1.000 milions de dòlars. És el segon país d'Àsia en despesa per càpita en cosmètics després del Japó.

Desplegar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de balneari o massatges van a l'alça. En aquest àmbit, guanya en importància el comerç electrònic: els productes cosmètics formen la 3a categoria de despesa en línia del país. Els compradors s'adrecen al canal en línia per cercar tant preus més competitius com més varietat de productes. En aquest sentit, més del 70% dels compradors en línia de cosmètics fan també compra de producte a l'estranger.

Amagar més opcions de Singapur, la porta d'entrada al sud-est asiàtic
Logística, e-commerce i distribució

Singapur

Logística, e-commerce i distribució


Singapur, principal centre logístic d'Àsia durant 10 anys seguits

Singapur és un emplaçament de primer ordre per a les empreses de logística més grans: les 25 principals empreses del sector tenen operacions a Singapur. La major part, com DHL o Schenker, tenen també funcions de seu regional o global.

Desplegar més opcions de Singapur, principal centre logístic d'Àsia durant 10 anys seguits

Singapur fa de base perquè aquestes empreses centralitzin operacions de logística i cadena de subministrament, però també per a dur a terme activitats d'innovació per aportar noves solucions. El boom sense precedents del comerç transfronterer regional no ha fet si no reforçar la rellevància de Singapur.

Amagar més opcions de Singapur, principal centre logístic d'Àsia durant 10 anys seguits
Alimentació

Singapur

Alimentació


La tecnologia alimentària, prioritat nacional a Singapur

Singapur prioritza les noves tecnologies de l'alimentació per assolir el 30% d'autodependència, amb objectiu arribar-hi l'any 2030.

Desplegar més opcions de La tecnologia alimentària, prioritat nacional a Singapur

Singapur importa més del 90% dels aliments que consumeix. La pandèmia de la COVID-19 ha posat en relleu la insuficiència de l'estratègia de diversificar l'origen. Sense terra ni aigua, l'única via per assolir una major autodependència alimentària és a través de les noves tecnologies.

Amagar més opcions de La tecnologia alimentària, prioritat nacional a Singapur
TIC i transformació digital

Singapur

TIC i transformació digital


Base d'expansió al sud-est asiàtic per a empreses tecnològiques

El país concentra 80 de les 100 primeres empreses tecnològiques, incloses Google, Facebook o Stripe, i és la base per a l'expansió al mercat del sud-est asiàtic.

Desplegar més opcions de Base d'expansió al sud-est asiàtic per a empreses tecnològiques

El 2019 es crea Digital Industry Singapore (DISG), una oficina conjunta entre l'EDB (captació d'inversions), EnterpriseSG (exportacions i emprenedoria) i IMDA (TIC i mitjans). DISG es converteix en la interfície única del govern amb el sector tecnològic per entendre millor les seves necessitats, captar líders tecnològics, crear campions locals i promoure el talent local.

Amagar més opcions de Base d'expansió al sud-est asiàtic per a empreses tecnològiques

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Singapur: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial