S'han trobat 2.403 resultats
-

"El Brasil sembla un oasi"

Josep Maria Buades
El Brasil és un dels mercats del moment. Un país amb un creixement sostingut que s'ha fet un lloc entre les principals potències emergents. A més, presenta grans al·licients els propers anys, quan acollirà esdeveniments de la magnitud d'un Mundial de futbol o uns Jocs Olímpics.
31/05/2012
-

"Quan surts fora has de canviar i s'hi ha d'implicar tothom"

Ignasi Nisa
L'empresa de mobiliari per a la llar Baixmoduls registrava grans xifres fins que l'any 2008 la situació econòmica va començar a canviar. En aquest context, una bona estratègia d'internacionalització els ha permès seguir creixent. Ignasi Nisa, administrador de l'empresa, explica els punts elementals per consolidar una bona presència comercial a l'exterior.
29/05/2012
-

L'empatia per fer negocis a França

Francesc Díaz
França és, per proximitat, el mercat natural de les empreses catalanes que volen començar l'experiència internacionalitzadora.
29/05/2012
-

"A Colòmbia hi ha talent però falta ajuda per alimentar-lo"

Lara Pellegrini
L'empresa Pedelta és una reconeguda companyia especialista en enginyeria d'estructures i ponts. Lara Pellegrini, directora i responsable comercial, explica l'experiència internacional de Pedelta a Colòmbia, on la seva especialització els ha ajudat a tenir èxit.
25/05/2012
-

El creixement sostingut del mercat Colombià

Frederic Subirats
Colòmbia és un dels principals mercats emergents d'Amèrica Llatina.
25/05/2012
-

Mantenir viva la flama de la internacionalització

Ceres Roura
Ceres Roura és una empresa familiar que enguany celebra el seu centenari. Forjada inicialment en la producció de tot tipus d'espelmes de caire litúrgic i religiós, ha sabut trobar altres àrees de negoci on liderar el mercat, com la decoració i l'ambientació. Una presència internacional en constant creixement cap als mercats més potents del sector ha de permetre mantenir viva la flama d'un negoci centenari.
21/05/2012
-

"La internacionalització és una font de competitivitat"

Xavier Mendoza
Per què la internacionalització és estratègica en el futur de les empreses catalanes? Com és aquest procés? Com es pot avaluar? Què cal preguntar-se per fer el pla d'internacionalització? Xavier Mendoza, director de l'Observatori de l'Empresa Multinacional Espanyola d'ESADE, ofereix les claus de la internacionalització.
16/05/2012
-

Finances corporatives per a pimes

Aquesta guia pretén oferir una eina senzilla, pràctica i de fàcil ús que faciliti la presa de decisions del propietari, director general o gerent de l'empresa tenint en consideració els aspectes financers.
15/05/2012
-

Invertir en emprenedors és invertir en llocs de treball

Carles Florensa
Com pensa un inversor privat? Què espera dels emprenedors? Quins són els elements imprescindibles per reeixir en aquest tipus de projectes?
15/05/2012
-

"L'observació és bàsica en la internacionalització"

Pere Ballart
Quines són les claus del procés d'internacionalització? Pere Ballart, director general internacional de Fluidra, exposa els conceptes fonamentals d'aquest procés amb el bagatge de més de vint anys treballant-hi directament. Tenir clar què es vol fer i on anar és especialment important per no perdre diners. A més, l'adaptació cultural per satisfer les necessitats del mercat és clau.
15/05/2012
-

Cooked, on la moda i la gastronomia van de la mà

Cooked in Barcelona
Crear els millors pantalons de la mateixa manera que els grans xefs de cuina preparen els seus plats. Aquesta és la filosofia amb què Cooked in Barcelona dissenya i produeix, a través de les seves diverses línies de producte, pantalons per a dona.
03/05/2012
-

Escalfar motors per entrar a l'Àsia

Polarizador Ronser
Millorar l'eficiència dels combustibles líquids d'origen orgànic és l'objectiu amb el qual va néixer Ronser, i amb el que ha desenvolupat els productes que li han obert les portes de la Xina. Les barreres culturals o idiomàtiques no han estat obstacle per a una empresa que comença a implantar la seva tecnologia a importants flotes de vehicles xineses.
03/05/2012
-

"Europa és la primera destinació de la internacionalització catalana"

Sònia Gonzàlez
Europa es manté, i amb molta diferència, com la principal destinació de les exportacions catalanes. És el "mercat natural" de Catalunya i sol ser la primera estació de les empreses catalanes a l'hora d'internacionalitzar-se. La UE és el bloc comercial més gran del món i Rússia té grans necessitats i una demanda interna insatisfeta. Sònia González ens explica com definir la millor estratègia comercial per exportar al continent europeu.
30/04/2012
-

"La innovació forma part de totes les bones estratègies"

Enric Barba
Què entenem per innovació? Destinar-hi molts recursos assegura l'èxit? Enric Barba, director general de B2B Cirsa, analitza el paper de la innovació en el progrés de l'empresa. Una bona estratègia és bàsica per gestionar correctament els recursos destinats a la innovació, així com entendre la mateixa innovació en un sentit ampli que impregni totes les àrees de l'empresa.
30/04/2012
-

Oportunitat de negoci en el sector gurmet als Estats Units

El sector gurmet als Estats Units compta actualment amb uns 138 milions de consumidors que tenen com a referència els productes europeus, obrint les portes del mercat nord americà a les empreses catalanes dedicades a aquest ram de l'alimentació.
30/04/2012
Total de pàgines: 161