S'han trobat 2.402 resultats
-

"És l'hora dels mercats emergents i amb recursos com els d'Amèrica"

Trini Bofarull
Amèrica compta amb algunes de les principals potències econòmiques mundials del moment. Liderat pels Estats Units, el Brasil i Mèxic, el continent també ofereix oportunitats de negoci en diversos països emergents que disposen de recursos gràcies als preus elevats de les matèries primeres.
30/04/2012
-

"La regió Àsia-Pacífic està més propera que mai de l'empresa catalana"

Àlex Rubies Lagunas
Ningú no discuteix que la zona de l'Àsia i el Pacífic s'erigeix com el principal motor de creixement econòmic mundial pels propers anys. Per tal d'aprofitar les oportunitats de negoci que presenta un mercat de 3.500 milions de persones, cal eliminar els prejudicis sobre la llunyania o les barreres idiomàtiques o culturals. Àlex Rubies ens explica perquè Àsia està avui més propera que mai de les empreses catalanes.
30/04/2012
-

Guia pràctica de models de negoci de referència

Les pimes catalanes viuen un moment decisiu en què resulta vital combinar la reflexió a llarg termini amb l'acció immediata. Amb aquesta guia s'ha pretès dissenyar una eina senzilla, autoexplicativa i de fàcil ús dirigida a donar suport a la competitivitat sostenible de les pimes del nostre entorn.
19/04/2012
-

Els sis errors típics de l'emprenedor

Ferran Peiró, Guillem Perdrix i Albert Torruella
Com que dels errors se n'aprèn, sempre és millor aprendre dels errors dels altres. Amb aquesta filosofia, Albert Torruella, Guillem Perdrix i Ferran Peiró, autors del llibre "Escola d'Emprenedors", repassen els diferents perfils que pot tenir un emprenedor, associats a personatges de ficció com Son Goku o Homer Simpson, i alguns dels seus errors més habituals.
18/04/2012
-

El Marroc: un mercat emergent i estable

Kamal Elmedkouri
El Marroc presenta diverses oportunitats de negoci que poden aprofitar les empreses catalanes. Kamal Elmedkouri, director de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Casablanca, situa l'estat del mercat marroquí i assenyala les idees fonamentals que cal conèixer per reeixir-hi.
11/04/2012
-

Innovació tecnològica que transpira

Sutran
Innovar acostuma a ser un camí cap a l'èxit. I més en un sector com el tèxtil, de recorregut llarg però encara amb molts camins per descobrir. Sutran, empresa innovadora orientada a donar solucions mèdiques als problemes derivats de la suor, ha desenvolupat i patentat, en col·laboració amb investigadors de la UPC, el primer teixit intel·ligent capaç d'eliminar taques de suor. Els mitjons que eliminen olors i bacteris és la seva darrera proposta.
03/04/2012
-
Els vins i caves catalans, a la conquesta del món
Els vins i caves s'obren pas al mercat internacional. Cada vegada són més coneguts i admirats arreu del món i diversos mercats emergeixen com a potencials oportunitats de negoci.
26/03/2012
-

Aliments ecològics i gurmet al Regne Unit

El present estudi és una introducció tant dels productes ecològics com dels gurmet al mercat del Regne Unit. S'analitzen les tendències del mercat, els factors clau d'èxit que han de reunir els productes, el canal de distribució (establiments, proveïdors i distribuïdors), la legislació vigent i la presència de productes catalans.
21/03/2012
-

La creació de nous mercats a partir dels nous plantejaments de la contractació pública

La contractació pública representa al voltant del setze per cent del PIB mundial. És un mercat immens i divers en què la globalització i l'augment de la transparència estan canviant l'entorn competitiu. Aquesta guia està dissenyada per a les petites i mitjanes empreses interessades en els mercats internacionals i en l'impacte de les noves polítiques de contractació pública en les seves perspectives empresarials.
21/03/2012
-

El procés inversor és una cursa de relleus

Luis Martin Cabiedes
Com s'avalua un projecte d'Internet? Quins requisits ha de complir per aconseguir inversió?
20/03/2012
-

Oportunitat en l'agricultura i l'agroindústria al Marroc

El sector agrícola i agroindustrial ofereix al Marroc diverses oportunitats de negoci per a les empreses catalanes. Els dèficits en aquest àmbit del país nord-africà potencien les opcions per exportar-hi de les empreses del nostre país, així com d'aquelles que ofereixin béns d'equipament per millorar l'agricultura i l'agroindústria marroquina.
14/03/2012
-

"És vital conèixer les grans diferències entre les províncies xineses"

Sergi Cadevall
El mercat xinès, per diversitat i magnitud, resulta complex i cal entendre'l bé per reeixir en els objectius de l'empresa. Sergi Cadevall, de Graells & Llonch, ofereix la seva visió sobre com vendre a la Xina i els diferents models d'implantació.
14/03/2012
-

Mobile World Congress: 10 empreses, 10 idees

Emprenedors i empreses catalanes participants a l'MWC
Qualitat, innovació i internacionalització, les claus d'una Catalunya pionera en telefonia mòbil. La necessitat de cooperar entre empreses, la majoria startups, i de col·laborar amb el sector públic en camps com les smart cities, són algunes de les receptes que ens ofereixen 10 dels emprenedors catalans participants al MWC, que veuen el sector de la telefonia mòbil ple d'oportunitats de negoci gràcies a l'aparició de nous dispositius com les tauletes.
13/03/2012
-

Com millorar i consolidar el teu model de negoci

Aquestes eines t'ajudaran a diferenciar el teu model de negoci i adaptar-lo al mercat amb senzilles anàlisis dels clients, l'experiència de l'usuari, la corba de valor i les competències clau de la teva empresa, els diferents tipus de proveïdors o la lògica dels ingressos.
02/03/2012
-

Com analitzar i visualitzar el model de negoci

El model de negoci és la lògica que explica com treballa una empresa. Aquest material presenta la metodologia Business Model Canvas, on queden representats els nou elements principals d'un model de negoci. Aquesta eina complementada amb una análisi prèvia de les diferents àrees de l'empresa permetrà entendre quines són les claus del teu negoci.
02/03/2012
Total de pàgines: 161