S'han trobat 2.371 resultats
-
Millorar la salut dels nadons i la gent gran arreu del món
Lipofoods
Lipofoods, branca alimentària del grup Lipotec, produeix microcàpsules per actius que s'incorporen als aliments per solucionar problemes nutricionals de certs grups de població com els nadons. Basen el seu creixement internacional en mercats emergents com Àsia o Amèrica Llatina, i aposten per llançar al mercat productes per solucionar les necessitats del segment creixent de la gent gran.
16/01/2012
-
Noves àrees de negoci en la biotecnologia alimentària
Prop del 20% del volum de negoci del sector de l'alimentació està relacionat actualment amb la biotecnologia, amb perspectives de creixement. Només el mercat mundial dels aliments funcionals assoleix ja els 152.000 milions de dòlars (2009). Aquesta dimensió econòmica, juntament amb l'impacte en salut, expliquen el creixent interès de la Unió Europea en aquest àmbit de recerca.
12/01/2012
-
Potencial de la biotecnologia en el tractament de residus
La recuperació de sòls i aqüífers per mitjà de l'activitat biològica natural (bioremediació) és una tecnologia ambiental amb perspectives de creixement, incentivades pel marc legal (a Europa) i els seus avantatges en costos, rapidesa, eficiència i sostenibilitat. Per la seva banda, la generació de biogàs a partir dels residus podria créixer a ritmes superiors al 5% anual de mitjana fins al 2015.
12/01/2012
-
La indústria del sector del benestar a Catalunya
En l'actualitat, les persones no busquen només "consumir" els productes. La realitat de l'estat del benestar i les societats "avançades" provoca que la bellesa, la prevenció i el plaer prenguin protagonisme. Aquesta publicació presenta les conclusions del mapeig i l'anàlisi de la indústria del benestar a Catalunya, així com les principals tendències i els perfils dels consumidors.
10/01/2012
-
El cava a la taula del consumidor japonès
El Xamfrà
Catalunya és un mercat madur i competitiu en el sector de vins i caves. Aquest fet obliga a empreses petites del ram, com El Xamfrà, a buscar sortides a l'exterior que garanteixin la supervivència del negoci. En poc més de 5 anys ja factura fora de les nostres fronteres el 80 % de la seva producció, s'ha consolidat com un referent al Japó i s'introdueix amb força als Estats Units.
09/01/2012
-
Decántalo, innovació en la compra del vi
Oriol Ripoll, consultor d'Anfibic
Aquest portal web de venda de vi espanyol ha aconseguit en dos anys de vida consolidar-se com una referència d'un sector en auge. Més de 5.000 clients registrats avalen un projecte que mira el conjunt d'Europa com el seu mercat potencial. Oriol Ripoll, consultor d'Anfibic, explica el pla de màrqueting digital que ha conduït Decántalo fins l'estat actual.
21/12/2011
-
Una nova manera d'aprendre a conduir
Autoescola Hoy Voy
Aconseguir el carnet de conduir és una tasca sovint feixuga per a molta gent. Carlos Duran, d'Imaginalia, explica com sorgeix la idea de l'autoescola Hoy Voy i quin procés de màrqueting digital ha engegat per dur-la a terme. Aprofitar tot el potencial que ofereix Internet és un punt elemental en un projecte de negoci que vol consolidar el concepte d'autoescoles low cost.
21/12/2011
-
Lamp, innovació i internacionalització per tornar a créixer
Oriol Sauret
La il·luminació tècnica ha estat des de fa quasi 40 anys el negoci de Lamp. Tot i una àmplia experiència i haver-se fet un nom en el sector, el context del mercat semblava enfosquir el futur de l'empresa. Per aquest motiu, Lamp ha reorientat el seu negoci amb una aposta decidida cap a la internacionalització i la innovació amb la tecnologia LED.
19/12/2011
-
Internacionalitzar mitjançant el talent
Minuartia
Millorar el desenvolupament del negoci fomentant la participació de tot el personal. Aquesta és la premissa sobre la qual Minuartia va plantejar el seu nou pla de negoci. L'empresa vallesana, consultora ambiental, ha entès que la gestió de les persones és clau en el creixement de l'empresa.
05/12/2011
-
Negociació amb inversors
Quines són les conseqüències de l'entrada d'un inversor en una empresa? Aquest material contempla els aspectes previs a la inversió, la negociació amb inversors de diferent naturalesa, el procediment i la convivència amb l'inversor. També s'analitza la relació amb l'inversor un cop aquest ja col·labora amb nosaltres.
01/12/2011
-
XVII Fòrum d'Inversió. Catàlegs de projectes i proveïdors de fons
El XVII Fòrum d'Inversió s'ha convertit, un any més, en un punt de referència a Catalunya a l'hora de posar en contacte emprenedors i inversors. S'hi poden trobar les propostes empresarials que cerquen capital en els àmbits de les TIC, les Tecnologies netes i les Ciències de la vida i de la salut. Els catàlegs de projectes i de proveïdors de fons, que adjuntem a continuació, s'adrecen tant als assistents al fòrum com a tots els inversors i les empreses interessades a conèixer l'estat dels diferents projectes.
01/12/2011
-
Com iniciar-se a l'exportació?
El seminari va explicar com ajudar les empreses catalanes a realitzar els primers passos fora del nostre país i com iniciar-se en la internacionalització. Es van presentar les eines necessàries de gestió i comercialització per iniciar l'expansió en els mercats internacionals i es van detallar els ajuts que es posen a l'abast de les empreses.
29/11/2011
-
Un model de negoci sòlid en el sector de la construcció
Construccions Solius
Si hi ha un sector que s'ha vist afectat per les dificultats de l'actual context econòmic, aquest és el de la construcció. Això no ha impedit, però, que empreses del ram hagin sabut reorientar-se per sobreviure i, fins i tot, provar de créixer.
22/11/2011
-
La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global
Seguint amb el programa formatiu de Transferència Tecnològica, adreçat a empreses catalanes i agents TECNIO, Ignasi Costas de RCD ha desgranat la vuitena sessió de formació 'La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global'.
22/11/2011
-
El potencial competitiu de les pimes catalanes està al nivell d'Alemanya
Joan Tugores
Quins reptes competitius enfronten les empreses catalanes? Quin paper hi juga la internacionalització? Joan Tugores, reconegut especialista en economia internacional, destaca el potencial de les empreses petites i mitjanes catalanes per competir al més alt nivell en nínxols de mercat internacionals.
18/11/2011
Total de pàgines: 159