S'han trobat 2.420 resultats
-

Projectes tecnològics que esdevenen noves oportunitats d'inversió

16 investigadors
Projectes tecnològics amb potencial de comercialització que poden aportar solucions tecnològiques innovadores i diferencials per a les empreses. Aquests han esdevingut noves oportunitats d'inversió en les quals la participació d'un inversor pot permetre accelerar l'execució del pla de negoci per arribar al mercat més ràpidament, augmentant així les seves possibilitats d'èxit.
29/04/2011
-

L'optimització de processos en la gestió de residus genera oportunitats per a les empreses del sector

Experts
Quines són les principals tendències i oportunitats de negoci internacionals que poden sorgir els propers anys en l'àmbit de les biotecnologies per a la bioremediació i el tractament de residus? Experts del sector debaten sobre el tema.
20/04/2011
-

Tecnologies de l'alimentació: tendències de futur i oportunitats globals

A la indústria de l'alimentació i les begudes, una de les principals a Catalunya, es preveuen una sèrie de reptes i oportunitats de caràcter global que podrien renovar les possibilitats d'innovació tecnològica els propers anys.
18/04/2011
-

L'alimentació funcional, innovació tecnològica al servei de la salut

Professors universitaris, experts en la matèria, ens expliquen els seus projectes respectius de desenvolupament de tecnologies orientades a donar solucions a les necessitats que plantegen les actuals tendències socials i demogràfiques sobre la vellesa, salut i seguretat alimentària.
15/04/2011
-

Nous materials per al vehicle del futur: més lleuger per contaminar menys

Rafael Boronat
Com serà el vehicle del futur? Quins materials cal potenciar i quins més val oblidar? Quins reptes ha d'afrontar la indústria de l'automòbil? Rafael Boronat, reconegut expert en la matèria, explica els condicionants que conduiran la indústria de l'automòbil els propers anys.
15/04/2011
-

Estratègies de creixement a la indústria alimentària de Catalunya

El sector de l'alimentació a Catalunya no és només un dels més importants en termes de volum de facturació (18.000 milions d'euros) i ocupats (75.000), sinó que ha estat al llarg d'aquests darrers anys un dels sectors que ha crescut amb major regularitat i que menys ha patit les conseqüències de la crisi.
12/04/2011
-

Munich, aprenent del consumidor a través de les xarxes socials

Munich
Les xarxes socials donen una oportunitat de negoci única a les empreses per escoltar i saber què pensa el consumidor final del producte. Munich se n'ha adonat i ho ha aprofitat per enfortir la marca i obrir un canal de vendes personalitzat, Munichmyway, que reforça, a partir de les tendències que hi detecten, les col·leccions que venen en botigues pròpies i alienes.
11/04/2011
-

Claus per desenvolupar un pla de màrqueting digital internacional

Montserrat Peñarroya i Victor de Francisco
Què pot aportar un pla de màrqueting digital per ajudar la internacionalització de les empreses? Com s'ha de fer? Per què és tan important una bona estratègia a Internet amb visió internacional?
01/04/2011
-

Opcions estratègiques de la indústria editorial 2.0 a Catalunya

Tomàs Megía
Tomàs Megía i Teia Rodeja, de l'Observatori de Prospectiva Industrial, exposen els reptes i les oportunitats de negoci que encaren les empreses del sector editorial davant l'entrada de les noves tecnologies. Els canvis en la cadena de valor del sector i els possibles escenaris estratègics són factors a considerar per les empreses del sector.
29/03/2011
-

La indústria del benestar a Catalunya

La realitat de l'estat del benestar i de les societats avançades provoca que la prevenció, la bellesa i el plaer prenguin protagonisme. L'Observatori de Prospectiva Industrial (OPI) ha impulsat una iniciativa de reforçament competitiu del col·lectiu d'empreses que treballen per a la satisfacció del benestar de les persones.
23/03/2011
-

Tendències de consum per al 2015

Guillem Ricarte
Quines tendències de consum generaran oportunitats de negoci en els propers 5 anys? Quines tindran un impacte empresarial més rellevant? Guillem Ricarte, director de Creafutur, exposa les conclusions dels darrers estudis de tendències del consumidor duts a terme per l'entitat. Sostenibilitat, mobilitat, consum en xarxa, megaurbs i innovació frugal ens definiran com a consumidors en un futur proper.
22/03/2011
-

Analitzar l'entorn actual per conèixer els efectes sobre l'empresa

Com pot l'entorn afectar la nostra empresa? Aquest material dóna les claus per conèixer i entendre l'entorn actual i les seves conseqüències així com els reptes que genera per a l'empresa catalana.
17/03/2011
-

Guia d'ajuts europeus per a pimes

Aquest estudi és un recull sintètic dels programes i instruments de la Unió Europea que contenen algun tipus d'ajut econòmic en forma de subvencions, préstecs, garanties i cofinançament d'activitats amb l'objectiu de donar suport a les empreses europees i, en particular, les petites i mitjanes empreses (pime).
16/03/2011
-
4 factors clau per a les empreses del sector Hàbitat
José Luis Nueno
El professor José Luis Nueno analitza els aspectes més rellevants de l'entorn empresarial actual i les possibilitats per assolir l'èxit.
15/03/2011
-

El Clúster Hàbitat com a instrument per desenvolupar noves oportunitats de negoci

Quins beneficis aporta a les empreses treballar en clau de clúster? Per què un Clúster Hàbitat català? Aquest material explica què significa treballar en clau clúster, quins avantatges aporta aquest enfocament a les empreses i quins reptes i oportunitats presenta.
15/03/2011
Total de pàgines: 162