S'han trobat 2.323 resultats
-
Com negociar amb el meu banc?
Pere Estruch
En aquests moments, en els que la pitjor fase de la crisi financera ha passat, la millor forma de aconseguir finançament és generar confiança en el banc, amb una negociació transparent i directe.
23/11/2009
-
Un mercat global per a productes especialitzats
Gem-Med
Gem-Med és una empresa de telemedicina innovadora a escala internacional per la seva especialització en electrocardiografies en xarxa: aparells ultra portables que poden treballar a través d'Internet i molt fàcilment integrables en qualsevol hospital.
23/11/2009
-
Xarxes de Coneixement i Innovació
Crear i transferir coneixement és actualment clau en l'economia, sobretot pel que fa a la innovació. Per tal de poder fer això, juguen un paper important les xarxes d'organitzacions que posen recursos en comú per assolir cotes d'innovació millors. Es posen els exemples del sector vinícola del Priorat i el del sector biofarmacèutic de Barcelona.
06/11/2009
-
Obrir nous mercats amb aliments saludables
Indulleida, SA
Aplega 140 cooperatives que representen 14.000 agricultors i factura més de 31 milions d'euros venent sucs de fruita i subproductes derivats d'aquests sucs a l'engròs. No té marca pròpia, però Indulleida, posa el seu segell en productes a més de 40 països del món. Carlos Plana assegura que la fórmula de l'èxit consisteix a invertir en innovació.
05/11/2009
-
L'especificitat del producte dóna accés al mercat global
Empreses agroalimentàries lleidatanes
Per iniciar el procés d'internacionalització, l'empresa ha de ser capaç de diversificar el client mantenint un departament d'R+D que particularitzi el producte. Aquesta premissa requereix disposar d'una certa capacitat d'inversió compensada a mig termini. La innovació del producte facilitarà l'entrada als mercats i crearà sinergies amb d'altres departaments d'R+D.
04/11/2009
-
La inversió estrangera a l'àrea de Barcelona i Catalunya
Estudi d'elaboració biennal que analitza l'estat de la inversió estrangera a Barcelona i Catalunya tot considerant el punt de vista de les empreses estrangeres instal·lades a Catalunya. Aquest estudi analitza els factors que les empreses estrangeres valoren a l'hora d'instal·lar-se al territori.
01/11/2009
-
Informe anual de l'R+D i la Innovació a Catalunya 2009
Informe de referència que ACC1Ó elabora anualment sobre l'evolució i l'estat de la R+D+i a Catalunya, a través de la presentació dels principals indicadors disponibles i una comparació amb altres territoris de l'estat espanyol i del món.
01/11/2009
-
Abans de sortir a l'exterior, cal fer-ho molt bé a casa
Plásticos Castellá, SA
L'empresa va néixer d'una necessitat pràctica. Emilio Castellá va crear Plásticos Castellá, SA amb el seu germà, ara fa més de 30 anys, per solucionar les dificultats tècniques que tenia l'empresa del seu pare per trobar la forma òptima de tapar els envasos de conserva. I l'ha convertit en una empresa global.
21/10/2009
-
Bonsais mediterranis al gust del client
Mistral Bonsai SL
Va muntar el primer hivernacle el 1974, amb 18 anys, i des de 1986 es dedica a la producció i comercialització de Bonsais i accessoris per a la pràctica d'aquest art mil·lenari. Però, per a Manuel Ibáñez, el negoci de Mistral Bonsai SL no consisteix només a produir l'arbre. El més important és "satisfer les necessitats del client". Una filosofia de treball que es tradueix en una facturació de sis milions d'euros.
20/10/2009
-
R+D aplicada al sector alimentació
Casademont, SA
Ha aconseguit ser una empresa competitiva arreu del món sense deixar de ser una empresa familiar, amb seu central i fàbrica a Bonmatí (Girona). L'èxit de Casademont SA passa per innovar de manera constant i tenir clar que el veritable cap de companyia és el propi consumidor.
13/10/2009
-
Col·laborar amb la competència local per accedir a un nou país
Miquel Juncà SA
No es consideren gelatiners, sinó una empresa que "fomenta els valors que té un producte encara molt desconegut com és la gelatina". Els avalen 19,5 milions d'euros de facturació. La diversificació de mercats i proveïdors ha situat Miquel Juncà, SA en una situació privilegiada per afrontar els reptes d'un sector que s'orienta de forma cada cop més clara cap a la cosmètica i la salut per créixer.
13/10/2009
-
La recerca al servei de l'alimentació funcional
La Morella Nuts
Dolços amb clau internacional. La Morella Nuts va néixer el setembre de 1985 a Reus amb el nom en anglès i una clara vocació exportadora. Des de l'any 2000, l'empresa disposa de més de 7.000 metres quadrats on produeix unes 12.000 tones de fruits secs que es converteixen en pastes, pralinés o crocants.
06/10/2009
-
Guia pràctica de gestió de projectes europeus
Facilita i fomenta una bona preparació de projectes futurs i és una eina útil en la gestió de projectes en general i, més concretament, en els projectes cooperatius europeus. Inclou nombrosos exemples i casos d'èxit d'empreses que tenen projectes finançats i informació sobre l'estructura del 7è Programa Marc.
01/10/2009
-
Guia d'innovació en el desenvolupament de nous productes
Amb un conjunt molt pràctic i estructurat segons les fases del procés, en capítols de lectura independent, aquesta guia pretén ajudar a l'empresa a reforçar la seva capacitat de desenvolupar nous productes.
01/10/2009
-
La situació de la Innovació a Catalunya
Aquesta segona edició de l'estudi té un objectiu doble: obtenir una descripció de la situació del sistema d'innovació català, així com avaluar les polítiques públiques que hi incideixen, aportant una sèrie de reflexions i recomanacions per fomentar la innovació entre els agents públics i privats catalans.
01/10/2009
Total de pàgines: 155