S'han trobat 2.420 resultats
-

Nanimarquina, artesania al servei del disseny innovador

Catifes de qualitat, fetes amb materials naturals i tècniques artesanes, però confeccionades a partir d'un disseny modern i innovador. Peces que resulten quasi úniques. Aquests són els ingredients de l'empresa fundada el 1987 per la dissenyadora Nani Marquina.
14/03/2011
-
Com aplicar eines per definir el meu model de negoci
En el marc de les sessions 360 Model de negoci, es facilita un conjunt d'eines per elaborar un pla d'acció personalitzat fàcilment traslladable a la realitat de l'empresa.
04/03/2011
-
Com analitzar el meu model de negoci
Aquest material facilita un autodiagnòstic que permet analitzar el model de negoci de l'empresa.
04/03/2011
-

El futur de la realitat augmentada

La realitat augmentada (AR) és el terme per definir una visió directa o indirecta d'un entorn físic en el món real, els elements del qual es combinen amb elements virtuals per a la creació d'una realitat mixta en temps real.
03/03/2011
-

La mel catalana conquereix el paladar japonès

Apícola Rossend Margalef
L'essència floral de Catalunya, continguda en la mel que elabora l'Apícola Rossend Margalef, ha conquerit un paladar tan exigent com el japonès. Les claus per obtenir el reconeixement internacional han estat oferir un producte de reconeguda qualitat i explotar el posicionament de la marca Catalunya.
01/03/2011
-

Àsia i l'Àfrica sub-sahariana, assignatures pendents per a l'economia catalana

Exceptuant les relacions comercials amb la Xina i l'Índia, malgrat que són reduïdes amb relació a la mida d'aquests països, l'economia catalana té escassa presència a països del sud-est asiàtic amb gran potencial com Indonèsia, Tailàndia, Vietnam o Filipines.
28/02/2011
-

La cartera de comandes de les empreses exportadores catalanes segueix a l'alça per sisè trimestre consecutiu

Aquest article analitza, segons una enquesta a 600 empreses exportadores, el clima exportador del quart trimestre del 2010. En aquest sentit, examina la situació present i futura a curt termini de les variables que influeixen en el comerç de Catalunya amb l'estranger.
23/02/2011
-

Tecnology Profiles. Brokerage Event MWC 2011

Catàleg que reculls els perfils tecnològics de les empreses participants en el Brokerage Event que es van dur a terme al Pavelló Català del Mobile World Congress del 14 al 17 de febrer de 2010. Aquests perfils son ofertes de tecnologia, demandes de tecnologia, cerques de socis per a projectes d'investigació dins el 7è Programa Marc; també esdevé una promoció a nivell mundial de les més de 100 empreses catalanes que hi apareixen.
20/02/2011
-

"L'estratègia i els socis locals, claus per guanyar projectes"

Gustavo Bassotti
Per Gustavo Bassotti, director de l'Àrea Multilateral de Tourism&Leisure Europraxis, les claus de l'èxit per guanyar concursos de contractació pública internacional són: d'una banda, una bona planificació de recerca d'oportunitats de negoci i, de l'altra, establir aliances amb empreses o socis locals allà on vulguem instal·lar-nos.
15/02/2011
-

Transformar residus en mobiliari sostenible

Balliu Export
Es poden aprofitar les deixalles que es generen en un procés de producció? Balliu Export ha demostrat que sí, apostant per l'R+D+I per tal de reciclar els residus de la fabricació del seu mobiliari de resina de polipropilè.
14/02/2011
-

Identitat, localització, logística: Handled in Catalonia?

La diferenciació aporta competitivitat, més productivitat i avantatges comparatius, sobretot en entorns en què hi ha molts agents importants. Jordi Valls, president de l'Autoritat Portuària de Barcelona, aprofundeix en aquest tema. L'article forma part del monogràfic Paradigmes núm. 5. 'Economia de la identitat: diferenciació i marca de país'.
03/02/2011
-

Innovació, internacionalització, captació de talent i sostenibilitat per a la indústria catalana

Premis del cercle per al coneixement
La Nit del Cercle per al Coneixement, celebrada el 20 de gener, reconeix els mèrits de les empreses industrials catalanes que excel·leixen per la seva aposta en innovació, internacionalització i responsabilitat social.
01/02/2011
-

Creativitat i innovació per llançar swings més ecològics

Albus Golf
Una bona idea de negoci pot sorgir en el moment menys pensat. Li va passar a l'Albert Buscató llançant boles amb uns amics des d'un moll de Nova York. Seria possible fabricar una pilota de golf biodegradable o fins i tot beneficiosa per a l'ecosistema marí?
01/02/2011
-

Catalunya, denominació d'origen

El nom Catalunya s'aplica a una denominació d'origen impulsada pel mateix sector vitivinícola català de cara a disposar d'una DO amb menors restriccions que les DO locals vigents o comarcals.
25/01/2011
-

El turisme gastronòmic per a promocionar la cultura local

Una tercera part del que ens gastem en un viatge turístic està dedicat a allò que mengem. El turisme gastronòmic es nodreix d'aquesta dada i va destinat a tot aquell públic que veu el consum de gastronomia local com a mitjà per a conèixer el territori i la cultura.
19/01/2011
Total de pàgines: 162