S'han trobat 2.380 resultats
-
Com vestir els Estats Units
Amb una indústria local en extinció, la qualitat i el disseny del sector de la moda català pot trobar al mercat nord-americà un ampli ventall d’oportunitats de negoci que, alhora, serveixi de porta d’entrada a l’Amèrica Llatina.
16/03/2018
-
Vendre a la Xina no és un joc de nens
El canal online obre la porta a les pimes per poder vendre en el sector infantil en un mercat tan dur i complex com el de la Xina, on les millors oportunitats de negoci les tenen els productes beauty i d’alimentació i snacks per a infants.
14/03/2018
-
Entrar en joc al mercat coreà
El sector dels videojocs en un país on la meitat de la població es considera gamer ofereix una magnífica porta d’entrada a l’Àsia i, per extensió, a la resta del món. Amb un fort domini de les marques i les plataformes locals, les empreses catalanes hi poden aportar disseny i creativitat.
13/03/2018
-
Com preparar-se per entendre l’economia del futur
Alfons Cornella, fundador d'Infonomia
Un món on les distàncies augmenten en molts àmbits, dominat per ciutats capaces de ser més tractores que molts estats i encaminat a la desaparició dels llocs de treball. El fundador d’Infonomia, Alfons Cornella, repassa els factors que estan canviant l’economia mundial i transformant, d’una forma o una altra, el dia a dia de les empreses.
09/03/2018
-
Mèxic té el motor en marxa
La presència de 8 dels 10 principals fabricants de vehicles, amb una ubicació estratègica per abordar el mercat dels Estats Units, fan del país centreamericà una plaça inajornable per a les empreses catalanes del sector de l’automoció.
07/03/2018
-
Flaix Empresarial de Catalunya – Febrer 2018
El setè any consecutiu amb rècord d'exportacions i el quart de creixement ininterromput del PIB són els grans protagonistes del Flaix Empresarial de Catalunya del febrer de 2018, que recull les dades completes de tot el 2017. Un informe elaborat per ACCIÓ que analitza cada mes els principals indicadors econòmics i empresarials de Catalunya.
06/03/2018
-
Les raons del sector mèdic per anar a Austràlia
Gemma Puig, directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Sydney
El mercat australià concentra diversos motius que el fan especialment interessant per a les empreses de l’àmbit sanitari. Gemma Puig, directora de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions d’ACCIÓ a Sydney, repassa les oportunitats de negoci en aquest país i la millor manera d’afrontar-les.
02/03/2018
-
3 claus per tenir èxit amb el crowdfunding
Daniel Oliver, CEO de Capital Cell
Completar una campanya de finançament col·lectiu d’inversió a la xarxa no és tan senzill com pot semblar, especialment per a projectes en l’àmbit de la salut i les ciències de la vida. Daniel Oliver, CEO de Capital Cell, apunta el camí més recte cap a l’èxit.
22/02/2018
-
Brightsight, la seguretat de la informació especialitzada
Xavier Vilarrubla, General Manager de Brightsight a Barcelona
L’empresa d’avaluació de ciberseguretat arriba a l’Estand Catalonia del Mobile World Congress amb l’objectiu d’estendre la seva experiència en els mitjans de pagament i la identificació electrònica a nous sectors com l’automoció o l’Internet de les Coses.
21/02/2018
-
Com ficar el bisturí a Sud-àfrica
El principal mercat de l’Àfrica Austral ofereix oportunitats de negoci en el camp de la salut i l’equipament mèdic; un àmbit on conviuen dues realitats ben diferenciades entre un sector públic massificat i un privat que demanda productes d’alta qualitat.
19/02/2018
-
La irrupció de la mobilitat intel·ligent a Israel
El sector de l'automoció a Israel està en un període de creixement. A més del paper important d'empreses consolidades dedicades als components, la irrupció de centenars de startups que treballen en la mobilitat intel·ligent o en els vehicles connectats estan transformant la indústria.
19/02/2018
-
Ghana, una fàbrica d’oportunitats
Florence Hiard, directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions d'ACCIÓ a Ghana
L’ambiciós pla d’industrialització ghanès ofereix a les empreses catalanes l’oportunitat de posicionar-se com un proveïdor principal de know-how que acompanyi el seu desenvolupament.
19/02/2018
-
Herta, l’escàner facial per identificar els dolents
Laura Blanc, International Marketing Executive d'Herta
L’empresa catalana posa al servei de la seguretat la tecnologia més ràpida de reconeixement facial per identificar sospitosos i delinqüents entre la multitud. És una de les companyies que aprofitarà l’Estand Catalonia de la Generalitat de Catalunya per ser present al Mobile World Congress 2018.
16/02/2018
-
Broomx, viatjar on vulguis sense sortir de l'habitació
Ignasi Capellà, cofundador de Broomx
La startup catalana, que substitueix la realitat virtual per experiències immersives en espais reals, presenta la seva tecnologia innovadora al 4YFN dins l’estand de la Generalitat de Catalunya.
16/02/2018
-
Com construir les oportunitats a l’Àfrica
El sector dels materials de construcció i l’hàbitat es revitalitza en un continent que s’urbanitza a marxes forçades per la demanda d’una classe mitjana a l’alça.
15/02/2018
Total de pàgines: 159