S'han trobat 2.380 resultats
-
L'experiència de Germans Boada als Emirats Àrabs
Germans Boada
Germans Boada es dedica des del 1951 a la invenció i fabricació d'eines per a la construcció. Eduard Garcia, responsable de l'àrea AMEAO, explica com s'han introduït als Emirats Àrabs i els factors d'èxit en aquest procés d'internacionalització.
23/07/2012
-
Emprendre en TIC amb pocs recursos
NaN·tic
L'experiència de NaN·tic demostra que no tot són grans inversions en el món de l'emprenedoria tecnològica. Aquest grup de joves informàtics de Sabadell ha vist una bona oportunitat de mercat en la personalització de programari lliure d'ERP per a la petita i mitjana empresa.
19/07/2012
-
Les raons de la due diligence tecnològica
Fermín Goytisolo
Què és una due diligence tecnològica? Quin és el seu objectiu? Qui la promou?
17/07/2012
-
Emprendre per 'reinventar' les finances internacionals
Kantox
Les bones idees poden sorgir en qualsevol moment. Arran de la seva participació en un projecte de consultoria per a una empresa exportadora, els emprenedors de Kantox van intuir una bona oportunitat de negoci: cobrir els tipus de canvi import/export online.
17/07/2012
-
La recerca del benestar animal
SNIBA
Treballar per aconseguir el benestar animal no està renyit amb la productivitat, sinó tot el contrari.
16/07/2012
-
L'experiència de Fainsa a França
Fainsa
L'empresa Fainsa és un referent en la fabricació de seients per al transport públic: autobusos, trens i vaixells. Amb una forta implantació internacional, l'empresa catalana ha aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu com el francès. Alberto Rossi, responsable d'exportació de la firma, detalla com Fainsa ha aconseguit ser una referència en aquest mercat.
03/07/2012
-
La importància del mercat francès per Catalunya
Francesc Díaz
Quines característiques i particularitats té el mercat francès? Quins aspectes cal treballar per entrar-hi amb garanties d'èxit?
03/07/2012
-
El pla de negoci. Claus per atreure l'interès dels inversors
Alberto Fernández Terricabras
Moltes bones idees no troben finançament perquè els emprenedors no han reflexionat, plantejat bé o plasmat determinats aspectes en un pla de negoci. Reflexionem amb Alberto Fernández Terricabras, professor d'IESE i inversor, sobre el negoci, el pla econòmic financer i l'anàlisi dels mercats i dels competidors.
29/06/2012
-
Ara la comunicació empresarial és social
Patricia Fernández Carrelo
En un món cada cop més interconnectat, les xarxes socials s'han convertit en un element quasi inalienable de les nostres vides. Patricia Fernández Carrelo, directora de màrqueting de Zyncro, parla de com integrar les xarxes socials a la vida de l'empresa, creant-ne una de corporativa que permeti fomentar la cultura d'empresa, cohesionar i motivar els treballadors.
28/06/2012
-
Com elaborar un pla de màrqueting
Jorge Serra
Tenir un bon producte és tan important com saber-lo vendre i donar-lo a conèixer. Per aconseguir-ho és imprescindible fer una reflexió prèvia mitjançant un pla de màrqueting.
27/06/2012
-
Innova amb el mètode DOIT
Xavier Camps
Avui en dia sabem que innovar és imprescindible per diferenciar-te i competir. Ara bé, la qüestió que moltes empreses es formulen és, com fer-ho? I encara més important, com podem innovar de manera sistemàtica?
19/06/2012
-
2012: l'any de la mobilització mobile
Enric Jové Bosch
Segons Mobile Future, el 2015 al món hi haurà més de 2.000 milions de mòbils connectats a Internet, i l'any passat als Estats Units es van vendre més smartphones que ordinadors.
19/06/2012
-
Guia per a l'elaboració d'un Pla de successió familiar
La successió és un fet excepcional que els empresaris familiars han d'abordar una vegada a la seva vida des del rol de succeïts. Perquè és excepcional i perquè en depèn la continuïtat de l'empresa és crític fer-la bé.
18/06/2012
-
"La indústria dels països escandinaus està molt ben organitzada a través dels clústers"
M. Àngels Colom
Amb un mercat conjunt de 25 milions d'habitants, els països escandinaus són ideals per iniciar-se en l'exportació per les seves dimensions, receptivitat i l'ús de l'anglès com a llengua comercial. M. Àngels Colom, directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Copenhaguen, dóna tres idees clau per créixer al nord d'Europa.
12/06/2012
-
El rellançament d'una marca
Moritz
La cervesa Moritz, de gran tradició al nostre país, va tornar el 2004 amb el repte de fer-se un lloc entre les preferències dels consumidors. A través de diverses estratègies de posicionament, ha aconseguit que actualment tothom torni a associar el nom de Moritz a una cervesa lligada a Barcelona i Catalunya. Albert Castellón, gerent de la companyia, explica com s'ha desenvolupat aquest procés.
12/06/2012
Total de pàgines: 159