S'han trobat 2.371 resultats
-
Com elaborar un pla de màrqueting
Jorge Serra
Tenir un bon producte és tan important com saber-lo vendre i donar-lo a conèixer. Per aconseguir-ho és imprescindible fer una reflexió prèvia mitjançant un pla de màrqueting.
27/06/2012
-
Innova amb el mètode DOIT
Xavier Camps
Avui en dia sabem que innovar és imprescindible per diferenciar-te i competir. Ara bé, la qüestió que moltes empreses es formulen és, com fer-ho? I encara més important, com podem innovar de manera sistemàtica?
19/06/2012
-
2012: l'any de la mobilització mobile
Enric Jové Bosch
Segons Mobile Future, el 2015 al món hi haurà més de 2.000 milions de mòbils connectats a Internet, i l'any passat als Estats Units es van vendre més smartphones que ordinadors.
19/06/2012
-
Guia per a l'elaboració d'un Pla de successió familiar
La successió és un fet excepcional que els empresaris familiars han d'abordar una vegada a la seva vida des del rol de succeïts. Perquè és excepcional i perquè en depèn la continuïtat de l'empresa és crític fer-la bé.
18/06/2012
-
"La indústria dels països escandinaus està molt ben organitzada a través dels clústers"
M. Àngels Colom
Amb un mercat conjunt de 25 milions d'habitants, els països escandinaus són ideals per iniciar-se en l'exportació per les seves dimensions, receptivitat i l'ús de l'anglès com a llengua comercial. M. Àngels Colom, directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Copenhaguen, dóna tres idees clau per créixer al nord d'Europa.
12/06/2012
-
El rellançament d'una marca
Moritz
La cervesa Moritz, de gran tradició al nostre país, va tornar el 2004 amb el repte de fer-se un lloc entre les preferències dels consumidors. A través de diverses estratègies de posicionament, ha aconseguit que actualment tothom torni a associar el nom de Moritz a una cervesa lligada a Barcelona i Catalunya. Albert Castellón, gerent de la companyia, explica com s'ha desenvolupat aquest procés.
12/06/2012
-
"Londres és un centre neuràlgic per a les empreses de base tecnològica"
Roger Suárez
El mercat britànic és una porta d'entrada a d'altres mercats com el d'Estats Units, els països de la Commonwealth o l'Orient Mitjà. Roger Suárez, director de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Londres, dóna tres idees bàsiques per créixer al Regne Unit. Aprofitar la competitivitat i sinergies de les empreses de base tecnològica, així com el lideratge en disseny o la demanda de vi, són algunes de les oportunitats de negoci.
07/06/2012
-
Manual pràctic per al disseny i desenvolupament de l'estratègia
Les pimes catalanes viuen un moment decisiu en què resulta vital combinar la reflexió a llarg termini amb l'acció immediata. L'estratègia és el full de ruta a llarg termini que una organització tria, basant-se en els seus avantatges competitius, tenint en compte les seves capacitats i recursos i els reptes de l'entorn en què competeix. L'objectiu últim de l'estratègia ha de ser crear valor i satisfer les necessitats dels grups d'interès.
05/06/2012
-
"La innovació sorgeix per cobrir una gran necessitat"
Cristóbal Colón
Com un projecte de cooperativa d'iniciativa social ha aconseguit ser el tercer productor de iogurts del país? Ens ho explica el president de La Fageda, Cristóbal Colón.
04/06/2012
-
"Per anar a l'Àfrica cal ser sostenibles i integrar-se a la comunitat de rebuda"
Sergi Codonyer
Cada país i zona de l'Àfrica és diferent i cal fer una bona anàlisi abans d'anar-hi. Però l'èxit en aquest continent depèn també molt de l'actitud que adoptis. Sergi Codonyer, PAC Manager a Equatorial Coca-Cola Bottling Company, recomana no anar a col·locar un producte o a fer negoci sinó amb una actitud més sostenible, consistent a integrar-se i ajudar la comunitat que ens rebi per guanyar-nos el suport de la gent.
01/06/2012
-
"El coneixement és una font d'avantatge competitiu"
Josep Prous
Empresa biotecnològica de gran tradició, l'Institut Prous exporta el seu coneixement a mercats com el japonès, on la indústria farmacèutica té un gran potencial. Josep Prous, vicepresident de recerca i desenvolupament de l'empresa, explica la seva experiència en el creixement de la companyia i la seva implantació al mercat nipó.
01/06/2012
-
"És molt important desenvolupar una relació a llarg termini"
Eduard Garcia
És convenient desenvolupar una relació a llarg termini quan s'accedeix al mercat de l'Àfrica subsahariana perquè dóna sostenibilitat a l'empresa i la marca. Per fer-ho, Eduard Garcia, director de l'area Àfrica, Orient Mitjà, Àsia i Oceania de Germans Boada, explica que cal trepitjar el terreny i promoure la col·laboració a través de seminaris, fires i contacte directe amb el client.
01/06/2012
-
"A Corea del Sud són els mestres de les grans oportunitats"
Jaume Giné
El continent asiàtic vol assumir el protagonisme en el lideratge de l'economia mundial. Dins d'aquest gran mercat destaca el paper de Corea del Sud, un petit país especialista a generar grans oportunitats de negoci.
01/06/2012
-
"El Brasil sembla un oasi"
Josep Maria Buades
El Brasil és un dels mercats del moment. Un país amb un creixement sostingut que s'ha fet un lloc entre les principals potències emergents. A més, presenta grans al·licients els propers anys, quan acollirà esdeveniments de la magnitud d'un Mundial de futbol o uns Jocs Olímpics.
31/05/2012
-
"Quan surts fora has de canviar i s'hi ha d'implicar tothom"
Ignasi Nisa
L'empresa de mobiliari per a la llar Baixmoduls registrava grans xifres fins que l'any 2008 la situació econòmica va començar a canviar. En aquest context, una bona estratègia d'internacionalització els ha permès seguir creixent. Ignasi Nisa, administrador de l'empresa, explica els punts elementals per consolidar una bona presència comercial a l'exterior.
29/05/2012
Total de pàgines: 159