S'han trobat 2.289 resultats
-
Decántalo, innovació en la compra del vi
Oriol Ripoll, consultor d'Anfibic
Aquest portal web de venda de vi espanyol ha aconseguit en dos anys de vida consolidar-se com una referència d'un sector en auge. Més de 5.000 clients registrats avalen un projecte que mira el conjunt d'Europa com el seu mercat potencial. Oriol Ripoll, consultor d'Anfibic, explica el pla de màrqueting digital que ha conduït Decántalo fins l'estat actual.
21/12/2011
-
Lamp, innovació i internacionalització per tornar a créixer
Oriol Sauret
La il·luminació tècnica ha estat des de fa quasi 40 anys el negoci de Lamp. Tot i una àmplia experiència i haver-se fet un nom en el sector, el context del mercat semblava enfosquir el futur de l'empresa. Per aquest motiu, Lamp ha reorientat el seu negoci amb una aposta decidida cap a la internacionalització i la innovació amb la tecnologia LED.
19/12/2011
-
Internacionalitzar mitjançant el talent
Minuartia
Millorar el desenvolupament del negoci fomentant la participació de tot el personal. Aquesta és la premissa sobre la qual Minuartia va plantejar el seu nou pla de negoci. L'empresa vallesana, consultora ambiental, ha entès que la gestió de les persones és clau en el creixement de l'empresa.
05/12/2011
-
XVII Fòrum d'Inversió. Catàlegs de projectes i proveïdors de fons
El XVII Fòrum d'Inversió s'ha convertit, un any més, en un punt de referència a Catalunya a l'hora de posar en contacte emprenedors i inversors. S'hi poden trobar les propostes empresarials que cerquen capital en els àmbits de les TIC, les Tecnologies netes i les Ciències de la vida i de la salut. Els catàlegs de projectes i de proveïdors de fons, que adjuntem a continuació, s'adrecen tant als assistents al fòrum com a tots els inversors i les empreses interessades a conèixer l'estat dels diferents projectes.
01/12/2011
-
Negociació amb inversors
Quines són les conseqüències de l'entrada d'un inversor en una empresa? Aquest material contempla els aspectes previs a la inversió, la negociació amb inversors de diferent naturalesa, el procediment i la convivència amb l'inversor. També s'analitza la relació amb l'inversor un cop aquest ja col·labora amb nosaltres.
01/12/2011
-
Com iniciar-se a l'exportació?
El seminari va explicar com ajudar les empreses catalanes a realitzar els primers passos fora del nostre país i com iniciar-se en la internacionalització. Es van presentar les eines necessàries de gestió i comercialització per iniciar l'expansió en els mercats internacionals i es van detallar els ajuts que es posen a l'abast de les empreses.
29/11/2011
-
Un model de negoci sòlid en el sector de la construcció
Construccions Solius
Si hi ha un sector que s'ha vist afectat per les dificultats de l'actual context econòmic, aquest és el de la construcció. Això no ha impedit, però, que empreses del ram hagin sabut reorientar-se per sobreviure i, fins i tot, provar de créixer.
22/11/2011
-
La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global
Seguint amb el programa formatiu de Transferència Tecnològica, adreçat a empreses catalanes i agents TECNIO, Ignasi Costas de RCD ha desgranat la vuitena sessió de formació 'La creació d'una spin-off com a vehicle per a la transferència de tecnologia en un entorn global'.
22/11/2011
-
El potencial competitiu de les pimes catalanes està al nivell d'Alemanya
Joan Tugores
Quins reptes competitius enfronten les empreses catalanes? Quin paper hi juga la internacionalització? Joan Tugores, reconegut especialista en economia internacional, destaca el potencial de les empreses petites i mitjanes catalanes per competir al més alt nivell en nínxols de mercat internacionals.
18/11/2011
-
"Col·laborar per finançar projectes és l'essència del crowdfunding"
Emprenedors
Com sorgeixen les iniciatives de crowdfunding? Quin objectiu tenen? En quins àmbits treballen? Els impulsors de tres alternatives de microdonacions, micromecenatge i finançament col·lectiu han explicat els seus projectes.
16/11/2011
-
El màrqueting digital no vol només clients, vol fans
Pere Rosales
A les xarxes socials i en la comunicació 2.0, l'opinió que la gent pugui tenir sobre nosaltres té molta força. Més que el que pugui dir l'empresa. Per Pere Rosales, expert en estratègies digitals, hem d'aconseguir que els nostres clients passin a ser, també, els nostres més fervents admiradors. Aquí, ens explica com fer-ho.
08/11/2011
-
Innovar per oferir les millors especialitats làcties
El Pastoret de la Segarra
Qui diu que la innovació no té lloc en l'alimentació? Els productes làctics de gran qualitat li han valgut al Pastoret de la Segarra el distintiu d'Empresa Artesanal Alimentària de la Generalitat, a més de ser una de les companyies més sòlides dins dels productes gurmet del nostre país.
07/11/2011
-
Informe Anual 2011: Nous lideratges en un món post-crisi. Oportunitats globals i noves àrees de negoci
La present edició de l'Informe Anual de Prospectiva Internacional 2011 explora els nous escenaris postcrisi i anticipa i identifica quines són les noves oportunitats empresarials que apareixen en aquest entorn ple d'incerteses, però on clarament es consoliden canvis profunds d'ampli abast en la distribució del potencial innovador, tecnològic, comercial, econòmic i geopolític.
02/11/2011
-
"A l'Índia, la nova classe mitjana representa una gran oportunitat"
Suprio Bose
Suprio Bose, director de l'Oficina exterior d'ACCIÓ a Mumbai, reflexiona sobre els canvis socials i econòmics que atravessa l'Índia i ens dóna tres idees per créixer en aquest mercat: el consum de la nova classe mitjana, la urbanització de la societat i el potencial del mercat més jove del món.
02/11/2011
-
Pimes, innovació i internacionalització: perspectives per a Catalunya
Les noves realitats han incrementat la importància de la competitivitat de les empreses i la necessitat d'ampliar el seu posicionament global. L'activitat exportadora ve condicionada per tota una sèrie d'elements com la productivitat, la capacitat d'innovació, la dimensió empresarial, el capital humà o la pertinença a un grup empresarial, entre d'altres.
02/11/2011
Total de pàgines: 153