S'han trobat 2.286 resultats
-
"És molt important desenvolupar una relació a llarg termini"
Eduard Garcia
És convenient desenvolupar una relació a llarg termini quan s'accedeix al mercat de l'Àfrica subsahariana perquè dóna sostenibilitat a l'empresa i la marca. Per fer-ho, Eduard Garcia, director de l'area Àfrica, Orient Mitjà, Àsia i Oceania de Germans Boada, explica que cal trepitjar el terreny i promoure la col·laboració a través de seminaris, fires i contacte directe amb el client.
01/06/2012
-
"A Corea del Sud són els mestres de les grans oportunitats"
Jaume Giné
El continent asiàtic vol assumir el protagonisme en el lideratge de l'economia mundial. Dins d'aquest gran mercat destaca el paper de Corea del Sud, un petit país especialista a generar grans oportunitats.
01/06/2012
-
"El coneixement és una font d'avantatge competitiu"
Josep Prous
Empresa biotecnològica de gran tradició, l'Institut Prous exporta el seu coneixement a mercats com el japonès, on la indústria farmacèutica té un gran potencial. Josep Prous, vicepresident de recerca i desenvolupament de l'empresa, explica la seva experiència en el creixement de la companyia i la seva implantació al mercat nipó.
01/06/2012
-
"Per anar a l'Àfrica cal ser sostenibles i integrar-se a la comunitat de rebuda"
Sergi Codonyer
Cada país i zona de l'Àfrica és diferent i cal fer una bona anàlisi abans d'anar-hi. Però l'èxit en aquest continent depèn també molt de l'actitud que adoptis. Sergi Codonyer, PAC Manager a Equatorial Coca-Cola Bottling Company, recomana no anar a col·locar un producte o a fer negoci sinó amb una actitud més sostenible, consistent a integrar-se i ajudar la comunitat que ens rebi per guanyar-nos el suport de la gent.
01/06/2012
-
"El Brasil sembla un oasi"
Josep Maria Buades
El Brasil és un dels mercats del moment. Un país amb un creixement sostingut que s'ha fet un lloc entre les principals potències emergents. A més, presenta grans al·licients els propers anys, quan acollirà esdeveniments de la magnitud d'un Mundial de futbol o uns Jocs Olímpics.
31/05/2012
-
L'empatia per fer negocis a França
Francesc Díaz
França és, per proximitat, el mercat natural de les empreses catalanes que volen començar l'experiència internacionalitzadora.
29/05/2012
-
"Quan surts fora has de canviar i s'hi ha d'implicar tothom"
Ignasi Nisa
L'empresa de mobiliari per a la llar Baixmoduls registrava grans xifres fins que l'any 2008 la situació econòmica va començar a canviar. En aquest context, una bona estratègia d'internacionalització els ha permès seguir creixent. Ignasi Nisa, administrador de l'empresa, explica els punts elementals per consolidar una bona presència comercial a l'exterior.
29/05/2012
-
El creixement sostingut del mercat Colombià
Frederic Subirats
Colòmbia és un dels principals mercats emergents d'Amèrica Llatina.
25/05/2012
-
"A Colòmbia hi ha talent però falta ajuda per alimentar-lo"
Lara Pellegrini
L'empresa Pedelta és una reconeguda companyia especialista en enginyeria d'estructures i ponts. Lara Pellegrini, directora i responsable comercial, explica l'experiència internacional de Pedelta a Colòmbia, on la seva especialització els ha ajudat a tenir èxit.
25/05/2012
-
Mantenir viva la flama de la internacionalització
Ceres Roura
Ceres Roura és una empresa familiar que enguany celebra el seu centenari. Forjada inicialment en la producció de tot tipus d'espelmes de caire litúrgic i religiós, ha sabut trobar altres àrees de negoci on liderar el mercat, com la decoració i l'ambientació. Una presència internacional en constant creixement cap als mercats més potents del sector ha de permetre mantenir viva la flama d'un negoci centenari.
21/05/2012
-
"La internacionalització és una font de competitivitat"
Xavier Mendoza
Per què la internacionalització és estratègica en el futur de les empreses catalanes? Com és aquest procés? Com es pot avaluar? Què cal preguntar-se per fer el pla d'internacionalització? Xavier Mendoza, director de l'Observatori de l'Empresa Multinacional Espanyola d'ESADE, ofereix les claus de la internacionalització.
16/05/2012
-
Finances corporatives per a pimes
Aquesta guia pretén oferir una eina senzilla, pràctica i de fàcil ús que faciliti la presa de decisions del propietari, director general o gerent de l'empresa tenint en consideració els aspectes financers.
15/05/2012
-
Invertir en emprenedors és invertir en llocs de treball
Carles Florensa
Com pensa un inversor privat? Què espera dels emprenedors? Quins són els elements imprescindibles per reeixir en aquest tipus de projectes?
15/05/2012
-
"L'observació és bàsica en la internacionalització"
Pere Ballart
Quines són les claus del procés d'internacionalització? Pere Ballart, director general internacional de Fluidra, exposa els conceptes fonamentals d'aquest procés amb el bagatge de més de vint anys treballant-hi directament. Tenir clar què es vol fer i on anar és especialment important per no perdre diners. A més, l'adaptació cultural per satisfer les necessitats del mercat és clau.
15/05/2012
-
Escalfar motors per entrar a l'Àsia
Polarizador Ronser
Millorar l'eficiència dels combustibles líquids d'origen orgànic és l'objectiu amb el qual va néixer Ronser, i amb el que ha desenvolupat els productes que li han obert les portes de la Xina. Les barreres culturals o idiomàtiques no han estat obstacle per a una empresa que comença a implantar la seva tecnologia a importants flotes de vehicles xineses.
03/05/2012
Total de pàgines: 153