Idees d'experts Eduard Garcia
És convenient desenvolupar una relació a llarg termini quan s'accedeix al mercat de l'Àfrica subsahariana perquè dóna sostenibilitat a l'empresa i la marca. Per fer-ho, Eduard Garcia, director de l'area Àfrica, Orient Mitjà, Àsia i Oceania de Germans Boada, explica que cal trepitjar el terreny i promoure la col·laboració a través de seminaris, fires i contacte directe amb el client.
Idees Força
Àfrica és un continent ric en recursos naturals. La Xina hi té una presència important i tenen avantatge competitiu en preu. El desenvolupament del continent està lligat a la construcció.
Per Germans Boada, els indicadors per saber a on li interessa instal·lar-se són el PIB per càpita i el consum ceràmic.
Germans Boada afirma que és molt important cercar desenvolupar una relació a llarg termini, ja que dóna sostenibilitat a l'empresa i a la marca.
Cal aprofundir en la col·laboració i crear valor. Per fer-ho s'ha de trepitjar el terreny i estar al costat del client. Germans Boada ho fa amb seminaris, fires i contacte directe amb el client.
Per entrar a l'Àfrica agafar l'avió no és la manera més adequada. Germans Boada ho fa a partir de fires internacionals, col·laboracions amb fabricants de ceràmica i les missions internacionals.
Perfil digital
Àfrica Subsahariana: noves fronteres de negoci
Serveis relacionats
Pàgines relacionades
- Fer negocis a Angola
- Fer negocis a Etiòpia
- Fer negocis a Ghana
- Fer negocis a Kenya
- Fer negocis a la Costa d'Ivori
- Fer negocis a Moçambic
- Fer negocis a Nigèria
- Fer negocis a Sud-àfrica
- Fer negocis a Tanzània
- Fer negocis a Uganda
- Fer negocis al Camerun
- Fer negocis al Senegal
- Sector de la construcció sostenible i les infraestructures