S'han trobat 2.289 resultats
-
"L'observació és bàsica en la internacionalització"
Pere Ballart
Quines són les claus del procés d'internacionalització? Pere Ballart, director general internacional de Fluidra, exposa els conceptes fonamentals d'aquest procés amb el bagatge de més de vint anys treballant-hi directament. Tenir clar què es vol fer i on anar és especialment important per no perdre diners. A més, l'adaptació cultural per satisfer les necessitats del mercat és clau.
15/05/2012
-
Finances corporatives per a pimes
Aquesta guia pretén oferir una eina senzilla, pràctica i de fàcil ús que faciliti la presa de decisions del propietari, director general o gerent de l'empresa tenint en consideració els aspectes financers.
15/05/2012
-
Escalfar motors per entrar a l'Àsia
Polarizador Ronser
Millorar l'eficiència dels combustibles líquids d'origen orgànic és l'objectiu amb el qual va néixer Ronser, i amb el que ha desenvolupat els productes que li han obert les portes de la Xina. Les barreres culturals o idiomàtiques no han estat obstacle per a una empresa que comença a implantar la seva tecnologia a importants flotes de vehicles xineses.
03/05/2012
-
Cooked, on la moda i la gastronomia van de la mà
Cooked in Barcelona
Crear els millors pantalons de la mateixa manera que els grans xefs de cuina preparen els seus plats. Aquesta és la filosofia amb què Cooked in Barcelona dissenya i produeix, a través de les seves diverses línies de producte, pantalons per a dona.
03/05/2012
-
"La regió Àsia-Pacífic està més propera que mai de l'empresa catalana"
Àlex Rubies Lagunas
Ningú no discuteix que la zona de l'Àsia i el Pacífic s'erigeix com el principal motor de creixement econòmic mundial pels propers anys. Per tal d'aprofitar les oportunitats de negoci que presenta un mercat de 3.500 milions de persones, cal eliminar els prejudicis sobre la llunyania o les barreres idiomàtiques o culturals. Àlex Rubies ens explica perquè Àsia està avui més propera que mai de les empreses catalanes.
30/04/2012
-
"La innovació forma part de totes les bones estratègies"
Enric Barba
Què entenem per innovació? Destinar-hi molts recursos assegura l'èxit? Enric Barba, director general de B2B Cirsa, analitza el paper de la innovació en el progrés de l'empresa. Una bona estratègia és bàsica per gestionar correctament els recursos destinats a la innovació, així com entendre la mateixa innovació en un sentit ampli que impregni totes les àrees de l'empresa.
30/04/2012
-
"És l'hora dels mercats emergents i amb recursos com els d'Amèrica"
Trini Bofarull
Amèrica compta amb algunes de les principals potències econòmiques mundials del moment. Liderat pels Estats Units, el Brasil i Mèxic, el continent també ofereix oportunitats de negoci en diversos països emergents que disposen de recursos gràcies als preus elevats de les matèries primeres.
30/04/2012
-
Oportunitat de negoci en el sector gurmet als Estats Units
El sector gurmet als Estats Units compta actualment amb uns 138 milions de consumidors que tenen com a referència els productes europeus, obrint les portes del mercat nord americà a les empreses catalanes dedicades a aquest ram de l'alimentació.
30/04/2012
-
Oportunitat de negoci en alimentació al Marroc
El país nord-africà experimenta un creixement sostingut des d'una situació d'economia emergent i estable. Una nova classe mitjana, especialment a les ciutats, amb la dona incorporant-se al mercat de treball, provoca que el mercat agroalimentari ofereixi grans oportunitats de negoci en els productes processats provinents de la importació.
30/04/2012
-
"Europa és la primera destinació de la internacionalització catalana"
Sònia Gonzàlez
Europa es manté, i amb molta diferència, com la principal destinació de les exportacions catalanes. És el "mercat natural" de Catalunya i sol ser la primera estació de les empreses catalanes a l'hora d'internacionalitzar-se. La UE és el bloc comercial més gran del món i Rússia té grans necessitats i una demanda interna insatisfeta. Sònia González ens explica com definir la millor estratègia comercial per exportar al continent europeu.
30/04/2012
-
Guia pràctica de models de negoci de referència
Les pimes catalanes viuen un moment decisiu en què resulta vital combinar la reflexió a llarg termini amb l'acció immediata. Amb aquesta guia s'ha pretès dissenyar una eina senzilla, autoexplicativa i de fàcil ús dirigida a donar suport a la competitivitat sostenible de les pimes del nostre entorn.
19/04/2012
-
Els sis errors típics de l'emprenedor
Ferran Peiró, Guillem Perdrix i Albert Torruella
Com que dels errors se n'aprèn, sempre és millor aprendre dels errors dels altres. Amb aquesta filosofia, Albert Torruella, Guillem Perdrix i Ferran Peiró, autors del llibre "Escola d'Emprenedors", repassen els diferents perfils que pot tenir un emprenedor, associats a personatges de ficció com Son Goku o Homer Simpson, i alguns dels seus errors més habituals.
18/04/2012
-
El Marroc: un mercat emergent i estable
Kamal Elmedkouri
El Marroc presenta diverses oportunitats de negoci que poden aprofitar les empreses catalanes. Kamal Elmedkouri, director de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Casablanca, situa l'estat del mercat marroquí i assenyala les idees fonamentals que cal conèixer per reeixir-hi.
11/04/2012
-
Innovació tecnològica que transpira
Sutran
Innovar acostuma a ser un camí cap a l'èxit. I més en un sector com el tèxtil, de recorregut llarg però encara amb molts camins per descobrir. Sutran, empresa innovadora orientada a donar solucions mèdiques als problemes derivats de la suor, ha desenvolupat i patentat, en col·laboració amb investigadors de la UPC, el primer teixit intel·ligent capaç d'eliminar taques de suor. Els mitjons que eliminen olors i bacteris és la seva darrera proposta.
03/04/2012
-
Els vins i caves catalans, a la conquesta del món
Els vins i caves s'obren pas al mercat internacional. Cada vegada són més coneguts i admirats arreu del món i diversos mercats emergeixen com a potencials oportunitats de negoci.
26/03/2012
Total de pàgines: 153