Per sol·licitar l'acreditació cal que emplenis el Formulari de sol·licitud que trobaràs a l'apartat "Sol·licitud". Per tal de verificar el compliment dels requisits exigits s’haurà d’adjuntar al Formulari de sol·licitud d’acreditació la documentació detallada en format ZIP, sempre i quan no superi els 5 MB.
En el cas que la documentació superi els 5MB, tindràs 24 hores per adjuntar en una segona fase la resta de documentació necessària.
Les sol·licituds es consideraran com a degudament formalitzades en el moment que s’hagi enviat el formulari Web i tota la documentació acreditativa.
La documentació a adjuntar, és la següent:
- Estatuts i posteriors modificacions, i escriptura o acte de constitució del clúster inscrits al corresponent registre.
- Anàlisi estratègica, d’acord amb el que disposa el punt 1.2 j) de l’Annex.
- Pla d’accions anual a presentar durant cadascun dels 3 anys de vigència de l’acreditació d’acord amb el que disposa el punt 1.2 k) de l’Annex.
- Organigrama de l’òrgan d’administració del clúster i certificat de la composició actual de l’òrgan d’administració lliurat pel registre corresponent o en el seu defecte pel secretari de l’entitat sol·licitant. En aquest últim cas anirà acompanyat del comprovant d’haver estat presentat a inscripció al registre corresponent.
- Primer enviament de la base de dades amb informació dels socis, benefactors, entitats col·laboradores o figures afins. Aquesta base de dades ha d’incloure: Nom i NIF dels socis o figures afins del clúster, nom, cognom, càrrec, codi postal, correu electrònic i telèfon de la persona de contacte que participa al clúster, i facturació anual, plantilla a final de l’últim exercici tancat i pàgina web i estarà signada pel President i el Secretari del clúster en format PDF i, addicionalment, s’adjuntarà com a arxiu Excel. Trobareu el model a omplir al web d’ACCIÓ.
- El Currículum Vitae o el perfil de LinkedIn del clúster manager i els seus dos darrers TCs o document acreditatiu de la relació contractual del clúster manager amb el clúster, i declaració d’altres activitats professionals o empresarials que realitzi, si s’escau. Respecte el segon col·laborador presentar els seus dos darrers TCs o document acreditatiu de la relació contractual del mateix amb el clúster.
- Còpia del certificat Bronze Label o superior que atorga l’European Secretariat for Clúster Analysis (ESCA).
- En el cas de clústers en processos d’integració oberts, acord o carta d’intencions que acrediti la voluntat d’integració entre clústers dins l’any natural en curs de la sol·licitud d’acreditació.
- Memòria descriptiva de la trajectòria del clúster d’acord amb el model present a la web d’ACCIÓ.
- Document descriptiu de la Governança, indicant els compromisos i responsabilitats desenvolupades pels membres de l’òrgan d’administració.
Consulta els requisits específics en el DOGC (document .PDF).