• Comparteix a Linkedin
  • Imprimeix

Myanmar

Myanmar avança cap a una economia oberta de mercat, després de dècades d'aïllament. Tres factors juguen especialment al seu favor: el fort creixement del PIB, amb estimacions que parlen d'un creixement del 8 %; una posició geogràfica excel·lent, ben situada entre els gegants i els "tigres" asiàtics; i recursos naturals.

Activitats i missions sobre Myanmar, el sud-est asiàtic i Oceania

Dimecres, 03 juliol 2019

Consulta la informació d'activitats anteriors

Oportunitats de negoci a Myanmar, al sud-est asiàtic i a Oceania

Salut i equipaments mèdics

Tailàndia

Salut i equipaments mèdics


Tecnologies mèdiques

Tailàndia va ser el primer país de la regió asiàtica a desenvolupar el turisme mèdic, amb el primer centre acreditat JCI i actualment en té 61.

A Tailàndia, especialitats com la cirurgia cosmètica, l’ortopèdia, la cardiologia, la medicina reproductiva i la cirurgia espinal estan ben desenvolupades i requereixen d'equipaments de primer ordre per mantenir el país al més alt nivell de competitivitat enfront dels seus competidors regionals.

Wellness & Beauty

Singapur

Wellness & Beauty


Singapur, la porta d'entrada a Àsia

Singapur és l'entrada al continent asiàtic, on la preocupació per la bellesa va en augment i cada cop es demanden més productes occidentals.

Els productes cosmètics, les fragàncies, les tendències de moda i la demanda de serveis de spa o massatges van a l'alça. La proliferació a tot el continent dels concursos de moda i bellesa fa que augmenti exponencialment la preocupació per la cura del cos i, per tant, creix la demanda de productes de farmàcia i de maquillatge. Singapur té l'ecosistema perfecte per facilitar l'entrada d'empreses estrangeres.

Alimentació

Indonèsia

Alimentació


Indonèsia experimentarà un gran creixement de la producció agrícola

Amb abundants sòls fèrtils, Indonèsia és un important productor mundial d’una gran varietat de productes agrícoles tropicals.

El sector de l’agricultura indonesi està format per grans plantacions (tant estatals com privades) i terrenys de petits productors. Les grans plantacions tendeixen a centrar-se en productes importants per a l'exportació, com l’oli de palma i el cautxú, mentre que els petits agricultors se centren en l'arròs, la soja, el blat de moro, les fruites i les verdures. El volum de negoci d’aquest sector ha crescut un 59,9 % a Indonèsia en els darrers cinc anys i es preveu que, entre el 2018 i 2022, creixi un 40,5 % més.

Alimentació

Singapur

Alimentació

Alimentació especialitzada i gurmet

Logística, e-commerce i distribució


Béns de consum i productes d'alimentació

Segons un estudi de PWC, més d'un terç de les famílies de Singapur guanyaran l'any 2018 més de 150.000 USD anuals, amb la demanda generada corresponent per a productes de consum, béns per a la llar i productes d'alimentació de qualitat.
Durant dècades, Singapur ha estat la principal destinació de shopping d'Àsia i encara manté aquest rol, tot i la forta competència del consum a través de mitjans electrònics, particularment via telefonia mòbil. A l'elevat poder adquisitiu de la població local cal doncs afegir el consum efectuat pels visitants de països veïns del Sud-est Asiàtic, així com de l'Índia i particularment de la Xina.

Vols trobar les millors oportunitats per a la teva empresa?
Descobreix el recomanador d'Oportunitats de Negoci

Vols saber més sobre oportunitats de negoci? 

Sud-est asiàtic i Oceania: informes, casos d’èxit i coneixement empresarial