S'han trobat 2.403 resultats
-

4 casos d'èxit en emprenedoria social

En aquesta vídeopíndola, Patrícia Sáez, directora de l'MBA en Social Enterpreneurship i del Postgrau d'emprenedors socials de la UOC, ens explica què defineix un projecte d'emprenedoria social, i presenta 4 casos internacionals exemplars.
11/04/2013
-
Per a què serveix el Venture Debt?
En aquesta vídeopíndola, Carlos Conti, director de l'Inveready Technology Investment Group, ens explica per a què serveix el venture Debt, i ens explica l'exemple de Facebook.
11/04/2013
-
Com obtenir finançament d'inversors americans
En aquesta videopíndola, Anselm Bossacoma, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACCIÓ a Silicon Valley, ens dóna informació sobre com inverteixen, i què demanen, els inversors americans, i ens dóna consells per tenir èxit.
11/04/2013
-

Com fer negocis a Corea del Sud

Josep Maria Coll
El desenvolupament econòmic de les últimes dècades a Corea del Sud ha estat meteòric, amb un creixement exponencial, fins a situar aquest mercat com una referència entre els emergents.
09/04/2013
-

Omplir les farmacioles coreanes

Grup Ferrer
El Grup Ferrer va ser una de les primeres empreses catalanes que va aterrar a Corea del Sud.
09/04/2013
-

Corea del Sud, un país que cal conèixer

Jaume Giné
La 15a economia mundial, la 4a asiàtica i el 8è país al rànquing Doing Business del Banc Mundial té nom i cognoms: Corea del Sud. Jaume Giné, professor del Departament de Dret Públic d'ESADE i secretari general de Casa Àsia, ens posa en situació d'una de les grans economies emergents i una autèntica potència exportadora.
09/04/2013
-

"A l'Àsia hi hem de ser, és el nou centre de l'economia mundial"

Oriol Farrés
Oriol Farrés és politòleg especialitzat en Relacions Internacionals. Des del CIDOB, ha desenvolupat una extensa carrera d'investigació en política comparada i anàlisi de conflictes sobretot a la regió de l'Àsia i el Pacífic, alhora que coordina l'Asia Pacific Yearbook.
05/04/2013
-

Infografia de les exportacions catalanes del 2012

Catalunya va tancar el 2012 amb un nou rècord d'exportacions. Les empreses catalanes van vendre a l'estranger per valor de 58.283 milions d'euros, una xifra mai abans assolida, augmentant un 16,1% les vendes fora de la Unió Europea. També va continuar creixent el número d'empreses catalanes que exporten, que va arribar a les 45.937, i Catalunya va vendre novament més al món que a la resta de l'Estat.
05/04/2013
-

L'Àfrica és una gran oportunitat: tot està per fer!

Lluís Renart
Poques persones coneixen tan de prop l'Àfrica i la seva estructura econòmica, política i social com Lluís Renart. Professor de direcció comercial d'IESE, és un enamorat d'aquest continent.
05/04/2013
-

Lluentar el camí cap als mercats emergents

KH Lloreda
KH Lloreda és líder en productes de neteja a Espanya. La seva àmplia gamma de productes liderada pel famós KH 7 li ha permès estar en pràcticament tots els punts de venda del país. Amb aquesta base de negoci, i en un context econòmic nacional desfavorable, KH Lloreda ha apostat recentment per la internacionalització com a via de creixement. Amb una estratègia que prioritza els mercats emergents menys madurs i amb millors perspectives econòmiques, avui ja han arribat a una quinzena de països.
04/04/2013
-

Mercats emergents i noves destinacions per l'empresa catalana

Els mercats amb economies emergents ens recorden que tot i que l'actual crisi sigui mundial, no vol dir que tot el món estigui en crisi. De fet, no s'està vivint de la mateixa manera a tot arreu. El Brasil, Rússia o la Xina es postul·len per liderar el creixement econòmic.
28/03/2013
-

Oportunitat de negoci en el gran consum a Sud-àfrica

Sud-àfrica és un mercat on les cadenes de gran distribució juguen un paper cada vegada més important en el model de distribució al consumidor final. La gran distribució o mass market és un sector de l'economia sud-africana que ha gaudit d'un gran creixement aquests últims anys, estimulat per la creixent classe mitjana negra i per la situació econòmica favorable del mercat.
26/03/2013
-

Tous, la joia de la innovació

Tous
Tous ha evolucionat des d'un petit taller de joieria per convertir-se en una marca de referència també en el sector de la moda. La innovació en tots els camps de l'empresa els ha situat als millors aparadors d'arreu del món i han fet del seu ós una icona reconeguda per tothom.
22/03/2013
-

El cas d'Odigeo

Odigeo
Odigeo, grup que compta amb les plataformes eDreams, GoVoyages, Opodo o Travellink, ha aplicat iniciatives de Venture Farm i innovació per consolidar el seu lideratge en el sector de les agències de viatges online. Charles Ehredt, director del grup de Noves Inversions i Innovació de l'empresa, explica com analitzen els canvis del mercat per adaptar-se a les necessitats del moment.
22/03/2013
-

Casos d'èxit d'empreses del sector infraestructures que han guanyat licitacions amb el BAsD

Oportunitats de negoci amb el Banc Asiàtic de Desenvolupament
De la mà de T&L Europraxis, SENER i Idom Barcelona, coneixem tres experiències d'empreses catalanes que han guanyat contractes i licitacions a diferents països d'Àsia amb el Banc Asiàtic de Desenvolupament (BAsD), en l'àmbit de les infraestructures i el medi ambient.
18/03/2013
Total de pàgines: 161