S'han trobat 2.371 resultats
-
Oportunitats de negoci a Turquia per a l'empresa catalana
Turquia és receptora de fons i té en marxa i en previsió diversos projectes d'infraestructures. A la vegada, les empreses turques cerquen socis per compartir tecnologia. Els sectors més dinàmics són la indústria automobilísitca, la de maquinària, electrodomèstics de línia blanca i electrònica entre d'altres.
25/10/2012
-
Eines digitals per a la internacionalització
Carles Revilla
Internet ofereix un ampli ventall d'eines que han transformat la manera de treballar i l'accés a la informació i han reduït considerablement les distàncies. Carles Revilla explica com treure profit de les eines digitals en la internacionalització.
22/10/2012
-
Tendències actuals a Internet
Carles Revilla
L'evolució d'Internet ha provocat un canvi en els hàbits de consum, les relacions personals cada vegada es vehiculen més a través de la tecnologia i la quantitat d'informació disponible ha crescut de forma exponencial.
22/10/2012
-
Reinventar la publicitat a les xarxes socials
Adman Media | Inveready
Adman Media és un startup català que ha desenvolupat una innovadora plataforma de publicitat a través de les xarxes socials. Josep Mª Echarri, soci fundador d'Inveready, explica els motius que van portar la seva companyia a invertir en el projecte quan encara no tenia vendes. Dos anys després, el valor de la companyia s'ha multiplicat per 10.
20/10/2012
-
L'emprenedoria tecnològica a Catalunya
Xavier Ferràs
Xavier Ferràs, director del Centre d'Innovació Empresarial d'ACCIÓ, reflexiona sobre la importància de disposar d'un ecosistema d'emprenedoria de base tecnològica a Catalunya, per consolidar un model competitiu basat en el coneixement, la innovació i la tecnologia. En aquest sentit, avança importants inversions en projectes d'innovació per part de la Unió Europea fins al 2020.
19/10/2012
-
Els errors que tot emprenedor ha d'evitar per obtenir inversió
Lluís Pareras
Lluís Pareras llegeix prop de 400 projectes emprenedors cada any, i acaba invertint els diners del seu fons de capital privat en menys d'un 1%. Amb aquesta dilatada experiència, comparteix amb nosaltres els típics errors que els emprenedors cometen quan truquen a la porta d'un inversor privat. Acaba la seva ponència destacant 6 punts crítics que ha de tenir una idea per convertir-se en oportunitat de negoci.
18/10/2012
-
Emprendre un somni en biotecnologia
Regenear
Regenear sorgeix arran de l'experiència personal de la seva fundadora, Àgata Gelabertó, quan la seva filla neix amb una patologia molt rara: li mancava una orella. Després d'anys d'espera a tenir una solució biomèdica que s'estava investigant als Estats Units, va tenir la visió de fundar Regenear per ajudar a accelerar aquesta innovació.
18/10/2012
-
Una visió panoràmica d'Amèrica del Nord i els Estats Units
Pedro Parada
El professor Pedro Parada fa un resum dels principals indicadors macroeconòmics del subcontinent americà, i posa de relleu la seva gran dimensió, l'heterogeneïtat del mercats i legislacions dins dels Estats Units i la seva lenta però sostinguda recuperació econòmica.
15/10/2012
-
Albergs urbans catalans a la 'gran poma'
Equity Point
A Equity Point van trobar una oportunitat de mercat en l'auge dels albergs urbans de qualitat. Després de l'èxit del primer establiment obert a Barcelona el 2001, han cobert les principals places turístiques d'Europa. El 2011 han fet un salt qualitatiu amb l'obertura de l'establiment a Times Square, que els ha obert les portes a projectar un ambiciós pla d'expansió a la resta del país. Oriol Badia, CEO de l'empresa, ens ho explica.
15/10/2012
-
Els Estats Units, un immens potencial per a l'empresa catalana
Clara Barreneche
Clara Barreneche, directora de l'Oficina Exterior de Comerç i Inversions de Catalunya a Nova York, explica les particularitats i claus per fer negocis als Estats Units, quines són les principals oportunitats de negoci per a les empreses catalanes, i els diferents programes i serveis d'ACCIÓ.
15/10/2012
-
Musicoteràpia per a nadons que traspassa fronteres
Bebemon
Bebemon ha revolucionat el mercat del tèxtil infantil i la educació. El llançament l'any 2007 d'una motxilla porta-nadons amb altaveus integrats ha estat un èxit de vendes.
09/10/2012
-
Una història de passió per la innovació
KH Lloreda
KH Lloreda va néixer l'any 1949 per fer recobriments metàl·lics industrials. Amb la crisi dels 90, l'empresa es va haver de reinventar per no morir. Una idea boja els va llançar a vendre un producte desgreixador inventat per a ús intern: el KH-7. Des de llavors, ha crescut un 11% anual i ja ven arreu del món. Josep Mª Lloreda ens explica la història d'un atreviment.
05/10/2012
-
La Xina: de fàbrica del món a centre d'innovació
Ivana Casaburi
Què cal conèixer sobre l'economia del gegant xinès abans d'entrar-hi? Com ha evolucionat el seu mercat? Ivana Casaburi, professora del Departament de Direcció de Màrqueting d'ESADE, repassa l'evolució del país asiàtic, referent dels països emergents, que està passant de ser la fàbrica del món a ser un centre d'innovació i disseny.
01/10/2012
-
Els aspectes legals i tributaris de la implantació a la Xina
Alexandre Ibáñez
La implantació empresarial a l'exterior sempre requereix conèixer i tenir presents els aspectes legals i tributaris. El cas xinès no n'és cap excepció. Alexandre Ibáñez, advocat economista de Cuatrecasas, repassa els principals arguments que totes les empreses s'han de plantejar en l'àmbit legal i tributari en el moment que vulguin penetrar en el mercat xinès.
01/10/2012
-
Les característiques del nou consumidor
Guillem Ricarte
Com ha afectat la crisi als valors i a les actituds dels consumidors d'arreu del món? Quines diferències hi ha per països? Guillem Ricarte, director general de Creafutur, presenta els resultats d'aquest estudi que analitza la situació dels consumidors a diversos mercats principals de l'escena mundial.
28/09/2012
Total de pàgines: 159