S'han trobat 2.323 resultats
-
Vendre tecnologia de forma col·laborativa
Quimera Project
El nom fa la cosa. Quimera és un projecte empresarial internacional que treballa per "fer realitat allò que tothom diu que és impossible", diu David Garcia. En altres paraules, per desenvolupar tecnologies de mobilitat sostenible a les ciutats "de manera creïble, visible i rendible des del punt de vista empresarial".
18/03/2010
-
Disseny i innovació amb els fabricants xinesos
Ànima Barcelona
Ànima Barcelona és una empresa que neix el 2006 amb vocació d'ajudar les empreses a innovar mitjançant el disseny i el desenvolupament de producte. Poc després, comencen la seva singladura a la Xina de la mà d'un fabricant europeu que necessita deslocalitzar la seva producció.
16/03/2010
-
Mesures en previsió de l'esgotament del petroli el 2014-2015
Molts experts ja pronostiquen que la producció mundial de cru arribarà a un màxim cap al 2012-2014. Per tal d'anticipar-se als reptes que això significarà, es proposa una disminució gradual de la dependència sobre el petroli, per exemple, amb la millora dels sistemes de transport, tant públics com privats, o la retallada dels subsidis pel petroli i indústries relacionades.
15/03/2010
-
Adaptar-se als gustos de cada zona per internacionalitzar-se amb èxit
Grup Rosa Clarà
El grup Rosa Clarà es va fundar l'any 1996 amb l'objectiu de dissenyar vestits de núvia. Gràcies a les seves campanyes amb celebrities, a haver-se sabut adaptar als gustos de cada país amb les seves 10 col·leccions i a la seva excel·lent estratègia de distribució, s'ha consolidat com una de les grans marques de referència del sector a escala internacional.
04/03/2010
-
Brokerage Event Alimentaria 2010
Catàleg d'ofertes i demandes tecnològiques de les empreses participants en el Brokerage Event que es va dur a terme a la Fira Alimentària del 22 al 26 de març de 2010.
01/03/2010
-
Com serà el futur de l'energia neta en 20 anys?
L'energia del futur es preveu que sigui de producció més mixta que actualment i amb major capacitat de generació a l'instant, sent, per tant, capaç de respondre als pics de demanda.
19/02/2010
-
Cromaresme amplia el seu negoci al sector de l'hàbitat
Cromaresme
Cromaresme ha decidit fer front a la crisi amb una estratègia de valor afegit que aporta novetats en la seva gamma de colors en un nou catàleg. La intenció ha estat ampliar el mercat a l'hábitat, donat que estaven molt especialitzats en el sector de l'automoció i la moto.
18/01/2010
-
Sectors més atractius per a les empreses catalanes a Romania
Identifica els quatre sectors més atractius per a les empreses catalanes que vulguin desembarcar a Romania: l'agroalimentari, el mediambiental, el farmacèutic, el de la construcció i les infraestructures. Tots ells presenten bones perspectives de creixement tant a curt com a mitjà termini, en part, gràcies a factors demogràfics, econòmics i tecnològics, així com per l'entrada d'aquest país a la Unió Europea.
16/01/2010
-
La globalització comporta un canvi d'aptitud empresarial
Carlota Perez
La tendència empresarial catalana de consolidar-se en grans multinacionals, oblidant la part de creació local i d'innovació ha de canviar si es vol tornar a ser competitiu. La globalització suposa un canvi de sentit.
12/01/2010
-
La necessitat d'un gestor de projectes europeus
Mcrit
Mcrit la va fundar un equip d'enginyers de la UPC a principis dels anys 90 per treballar en l'avaluació de grans infraestructures. A poc a poc, va evolucionar fins a desenvolupar eines informàtiques avançades per poder fer estudis de previsió d'impacte d'aquestes i, a partir d'aquí, estudis d'anàlisis territorials, desenvolupament econòmic o ambiental.
11/01/2010
-
Oportunitats agroalimentàries a l'Àfrica, la Mediterrània i l'Orient Mitjà
Aquest estudi analitza el sector agroalimentari a l'Àfrica, la Mediterrània i l'Orient Mitjà. Identifica diferents oportunitats de negoci a mitjà termini per a les empreses catalanes a països com Sud-àfrica, Turquia, el Marroc, Algèria, Tunísia, Egipte, Aràbia Saudita i la Unió d'Emirats Àrabs.
09/01/2010
-
Creixent en la producció de taules de centre i de menjador pel sector hàbitat
Lluís Ballús
L'empresa de mobles Lluís Ballús es va trobar que, després d'assolir un important èxit en el disseny de rebedors murals dins el camp de la producció de mobles, va començar a passar de moda.
05/01/2010
-
Tèxtil artesà i local d'estil gastronòmic
Cooked in Barcelona
Cuina als fogons de Cooked in Barcelona des de fa quatre anys. Jordi Armengol és el xef d'un nou estil de gastronomia tèxtil que barreja les estratègies de negoci del món de l'alimentació i les tecnologies més innovadores per reinventar el pantaló i acompanyar-lo de complements creatius.
10/12/2009
-
9è concurs Idees de negoci d'ACCIÓ
Aquest catàleg recull les fitxes dels emprenedors que han estat finalistes a la 9à edició del Concurs d'Idees de Negoci d'ACCIÓ. Conté el resum executiu dels projectes que es presenten, així com les dades de contacte de l'emprenedor o empresa que el presenta.
01/12/2009
-
Com descobrir i potenciar el talent
Descobrir i potenciar el talent dels empleats comporta un augment de la creativitat i la productivitat. S'ha de sortir de la dinàmica d'autoritat i obediència per a optimitzar els resultats d'una empresa.
26/11/2009
Total de pàgines: 155