S'han trobat 2.371 resultats
-
Les economies emergents d'Àsia, amb la Xina al capdavant, es posicionen amb una bona dotació d'infraestructures de transport
El creixement de les economies emergents, i especialment de les asiàtiques, amb la Xina al capdavant com a principal zona manufacturera mundial, ha comportat un gran desenvolupament de les seves infraestructures de transport. És destacable el desenvolupament de la infraestructura marítima dels principals ports asiàtics.
23/12/2008
-
El factor de la desmaterialització i l'estalvi en transport
En els intents de capitalitzar els efectes de la globalització, molts d'aquests canvis tenen la forma d'una fragmentació en la cadena de subministrament de les empreses.
22/12/2008
-
Un producte de qualitat és aquell que permet que es vengui a major preu sense perdre quota de mercat
El principal indicador de qualitat és el valor unitari de les exportacions. La definició d'aquest indicador és el quocient entre el valor de les exportacions en unitats monetàries i les unitats físiques de mesura de les mateixes.
16/12/2008
-
El Vietnam és un mercat ple d'oportunitats de negoci per invertir
Jordi Maluquer de Motes
La inversió europea s'ha incrementat a Vietnam perquè el país compta actualment amb una economia estable i oberta al món. Prova d'això és que s'estan externalitzant els projectes i les infraestructures costoses. És per aquest motiu que algunes empreses catalanes ja han mostrat el seu interès en instal·lar-hi negocis.
27/11/2008
-
El vell màrqueting ha mort
Joost Van Nispen
El client ha canviat. Ha passat de ser subjecte passiu a convertir-se en cocreador de la marca. Esdevé pròxim, participatiu, demana immediatesa, transparència i honestedat. La seva experiència serà l'eix primordial sobre el que girarà aquest nou màrqueting. La venda, el màrqueting i la comunicació tornen a ser directes, relacionals i personalitzats.
20/11/2008
-
El Brokerage Event com agenda de contactes
Andreu Pintaluba, SA
Andreu Pintaluba SA va ser fundada l'any 1978 a Reus amb l'objectiu d'atendre les necessitats del sector de l'alimentació, la nutrició i la salut animal. S'ha especialitzat en la producció, la venda i la distribució d'additius i premescles medicamentoses.
20/11/2008
-
Constituir una marca d'èxit requereix coherència i valors
Albert Castellón
Diferenciar-se sense perdre de vista el pressupost amb el que es compta és fonamental per a constituir una marca coherent i amb valors sòlids i ben definits, aprofitant així tots els aspectes del branding estructurat.
17/11/2008
-
Les plataformes tecnològiques són una font d'aliances empresarials
IDIADA
És molt important participar-hi des de plataformes tecnològiques, ja que et permeten definir el consorci per a la col·laboració empresarial. També és molt important el contacte amb els clients, per conèixer les necessitats, i amb els proveïdors, per identificar la tecnologia que s'hi pot aplicar.
07/11/2008
-
El CTM Centre Tecnològic assessora i fa més competitives les empreses
CTM Centre Tecnològic
El Centre Tecnològic de Manresa treballa el sector dels materials, del medi ambient i dóna suport a la innovació tecnològica a escala internacional. Per a dur a terme aquestes tasques, el CTM té una àrea d'experts que orienta les empreses quan detecta una oportunitat de negoci en el mercat.
05/11/2008
-
Les licitacions internacionals com a eina per a crear consorcis
Julio Fuster
En el camp de la contractació pública internacional, la col·laboració empresarial i la creació de consorcis internacionals ajuden proactivament a aconseguir l'adjudicació de projectes. Les economies emergents d'Àsia i Àfrica són una bona oportunitat de negoci per a les pimes.
03/11/2008
-
Planificar la demanda de finançament genera confiança
Lourdes Ridameya
A l'hora de sol·licitar finançament és fonamental portar a terme una reflexió estratègica que ens permeti presentar el projecte empresarial de forma que es generi confiança personal i comptable.
03/11/2008
-
La inversió en innovació és un excel·lent motor de creixement empresarial
Europastry
Durant els darrers 10 anys, Europastry ha crescut a nivell nacional i internacional, sent pionera en la fabricació de pa precuit mitjançant un sistema idèntic al de l'elaboració tradicional.
10/09/2008
-
Del petit taller a la marca
Drap Difussion
Un cop esgotat el mercat nacional, Joana Llop va decidir buscar més clients a Europa.
03/09/2008
-
Guia per elaborar plans d'innovació en l'àmbit local
ACCIÓ ha elaborat aquesta guia amb l'objectiu que serveixi per als principals agents relacionats amb la planificació local de la innovació com a referència pràctica per dirigir els seus projectes.
01/09/2008
-
DFMA - Disseny per a la fabricació i el muntatge
DFMA és una metodologia de disseny de producte, que té en compte els costos i el procés de fabricació i muntatge durant l'etapa de disseny.
01/09/2008
Total de pàgines: 159