S'han trobat 2.380 resultats
-
Enganxats al progrés
Gràfiques Varias
Què comparteixen Freixenet, Codorniu o Bodegues Torres més enllà de la competència en el mercat de vins i caves? Aquestes tres grans marques catalanes, igual que moltes altres, confien en Gràfiques Varias per a la producció de les etiquetes de les seves ampolles.
22/01/2013
-
Cooperació empresarial internacional en projectes de l'àmbit del medi ambient
Agrupcat, Ecc21, Grup H20 i ByH7
Quatre experiències catalanes de col·laboració empresarial per a la internacionalització en l'àmbit del medi ambient, que ens mostren com és possible aprofitar sinergies i agafar escala per guanyar projectes i concursos en aquells mercats al món on la demanda està creixent.
22/01/2013
-
Oportunitat de negoci en gestió de residus al Regne Unit
En un món on la sostenibilitat ja és un valor inexcusable per qualsevol societat avançada, la gestió de residus s'erigeix com un sector de pes. La liberalització d'aquest mercat al Regne Unit, juntament amb les directives de la UE, han fet créixer aquest sector de forma exponencial i oferint grans oportunitats de negoci a empreses de més enllà de les Illes Britàniques, com ho poden ser les catalanes.
17/01/2013
-
Els 7 pecats capitals dels emprenedors
Jose Maria Pina
Quins són els errors més comuns dels emprenedors? Quines alternatives tenen per convèncer els inversors de les bondats del seu projecte? Jose Maria Pina, director d'Emprenedoria de la xarxa d'inversors privats Keiretsu Forum Barcelona, enumera els 7 pecats capitals dels emprenedors i ens proposa 7 alternatives per esmenar-los.
16/01/2013
-
La cosmètica maquilla el mercat de Polònia
El sector cosmètic polonès té un gran potencial de creixement, s'està demostrant resistent a la crisi i enfoca els seus esforços a l'exportació. Moltes empreses ja estan exportant amb èxit i l'estat ofereix ajudes per accedir a nous mercats.
16/01/2013
-
"Els emprenedors d'èxit prenen decisions ràpid i s'envolten de grans equips"
Verne Harnish
Verne Harnish ha dedicat els darrers 30 anys a formar emprenedors. Redactor en cap de Fortune Venture i autor de 'best-sellers' sobre emprenedoria i creixement empresarial, ens parla del gran moment que viu l'emprenedoria al món, i dóna recomanacions als emprenedors catalans basades en les conclusions del seu nou llibre 'The Greatest Business Decisions of All Time' en què analitza els models d'èxit d'una vintena de grans empreses com Apple, Samsung, Walmart o la catalana Softonic. Envoltar-se d'un gran equip, prendre decisions ràpidament i mantenir sempre una mentalitat proactiva, són elements clau d'èxit per als emprenedors.
15/01/2013
-
L'Índia: la lluita contra la pobresa segueix sent un repte
Suprio Bose
Malgrat la seva reducció constant, la lluita contra la pobresa segueix sent un dels principals reptes de l'Índia, que s'erigeix com a potència emergent amb una mà d'obra barata, però ja no tant com en èpoques anteriors. Suprio Bose, director del Centre de Promoció de Negocis d'ACCIÓ a Bombai, enumera els principals reptes de l'Índia en diversos sectors.
14/01/2013
-
Bones maneres per fer negocis a l'Índia
Eric Elbahr
L'Índia és un país de gran diversitat cultural i religiosa, aspectes que cal conèixer i entendre a l'hora d'entrar-hi per fer negocis. Eric Elbahr, VP Business Development de SCYTL, explica la seva experiència i ofereix consells i recomanacions per adequar les relacions personals a l'hora de fer negocis a l'Índia.
14/01/2013
-
Oportunitat de negoci en el sector Pet Care a Itàlia
Malgrat el context de crisi, Itàlia és el segon país europeu on més ha crescut el sector Pet Care el darrer any (que inclou l'alimentació i els complements per animals de companyia) després de l'estat espanyol. El 48% dels productes d'alimentació animal a Itàlia són importats.
14/01/2013
-
Alta tecnologia catalana en òrbita
Mier Comunicaciones
Des de la seva seu a la Garriga, Mier Comunicaciones (ara Tryo group) desenvolupa tecnologia punta de recepció de baix so que els ha obert les portes del mercat comercial de satèl·lits. En aquesta presentació descobrim la tecnologia de sensors i la seva aplicació desenvolupada per Mier.
08/01/2013
-
7 claus per fer un pitch convincent
Una de les diverses tasques de l'emprenedor és la recerca de finançament. Per aconseguir-lo, tenir l'habilitat de realitzar un bon pitch és de gran ajuda. El pitch és una breu presentació oral on l'emprenedor es dona a conèixer davant d'un grup d'inversors, per exemple en el marc d'un fòrum d'inversió.
07/01/2013
-
5 trucs per aprofitar les sessions de networking
La recerca d'inversions obliga els emprenedors a tenir una bona xarxa de contactes. Teixir aquesta xarxa i mantenir-la és una tasca imprescindible, que requereix dedicació i bones estratègies. Un bon lloc per començar aquests vincles i relacions són les sessions de networking one to one en el marc d'un fòrum d'inversió. A continuació et presentem 5 trucs per aprofitar al màxim les sessions de networking.
07/01/2013
-
"Cal aprofitar l'excel·lència científica del país per generar avantatges competitius a les empreses"
Josep Moragas
En un context com l'actual, Catalunya necessita més que mai impulsar la innovació tecnològica i transformar-la en creixement econòmic. És fonamental transformar el talent del país en avantatges competitius per a les empreses, per poder aprofitar les oportunitats globals que sorgeixen en els sectors amb major potencial de creixement. Josep Moragas, conseller delegat d'ACC1Ó, repassa l'actual moment de la innovació a Catalunya, posant èmfasi en les seves necessitats per esdevenir un territori impregnat de tecnologia generadora de riquesa, com ho poden ser Silicon Valley o Corea del Sud.
17/12/2012
-
"Catalunya necessita projectes sòlids per consolidar un entorn innovador"
Miquel Barceló
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Doctor en Enginyeria Industrial, Miquel Barceló coneix de primera mà la relació del procés de transferència tecnològica amb les polítiques públiques.
15/12/2012
-
Nous models de negoci per a noves tendències de consum
Guillem Ricarte
Quines són les noves tendències dels consumidors? Com afecten als models de negoci tradicionals? On poden innovar les empreses per adaptar-se a aquest nou entorn? Guillem Ricarte, director general de Creafutur, exposa les característiques del nou consumidor, i planteja com aprofitar-les per innovar en nous models de negocis beneficiosos per a tothom.
13/12/2012
Total de pàgines: 159