S'han trobat 2.420 resultats
-

Productes financers

En aquesta guia es descriuen els productes financers que les empreses contracten amb més assiduïtat: el lísing, el rènting, el facturatge, el forfetatge.
01/04/2003
-

Desenvolupament de producte: La gestió del disseny

L'objectiu d'aquesta guia és ajudar les empreses a entendre la importància de la correcta gestió del disseny com a eina fonamental de competitivitat. S'adreça a empreses, directors de màrqueting, directors d'R+D, enginyers de producte, dissenyadors industrials.
01/03/2003
-

Gestió de projectes

Com a segona part de la Guia de Gestió de la Innovació, la Guia sobre la Gestió de Projectes pretén ajudar a les empreses a gestionar la innovació a partir de la seva unitat de flux: el projecte d'innovació.
01/10/2002
-

Gestió de la innovació: diagnosi

La Guia de Gestió de la Innovació té l'objectiu de servir a les petites i mitjanes empreses industrials com a eina per iniciar una reflexió interna sobre la seva capacitat per innovar.
01/07/2002
-

THIS IS A TEST - MAPES I INFOGRAFIES INTERACTIUS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam luctus finibus purus a suscipit. Aenean tellus tellus, vestibulum eu risus sit amet, tempus aliquet eros. Suspendisse sed iaculis massa. Sed et dapibus erat. Nullam a sem orci.
10/10/1900
Total de pàgines: 162