S'han trobat 2.323 resultats
-
Què és la Innovació Oberta
L'Innovació Oberta (Open Innovation) és un model de gestió de la innovació on les empreses, en lloc de desenvolupar la seva innovació fonamentalment mitjançant recursos interns, recorren a la cooperació amb altres empreses, institucions i experts per a aprofitar els seus coneixements. La innovació oberta permet a les empreses reduir les seves inversions en desenvolupament així com reduir els terminis de posada del producte o procés al mercat.
24/04/2009
-
Trobar un nínxol de mercat nou pel sector de la moto
BeOn Automotive
BeOn Automotive va dissenyar un kit per convertir motos de cros en un vehicle de carretera i es van trobar amb un nínxol de mercat a explotar gràcies al suport de les grans marques i de les institucions, que ja s'han compromès a organitzar carreres.
13/04/2009
-
Com gestionar l'empresa
Aquest document revisa els principals aspectes que intervenen en la gestió empresarial, com són els processos empresarials, la implantació de l'estratègia o el lideratge i les habilitats directives.
07/04/2009
-
Com conèixer la rendibilitat de l'empresa
El material presenta els principals aspectes que ens permetran saber el valor real dels nostres productes i activitats. Facilita informació pràctica dels passos a seguir per calcular el costos i marges. Inclou també recomanacions sobre el càlcul de preus de comercialització.
07/04/2009
-
El web 2.0 dins l'estratègia de màrqueting digital
El web 2.0 té un paper rellevant dins l'estratègia de màrketing digital de l'empresa. El material reflexiona sobre què és el web 2.0, les accions que s'hi podem realitzar en diferents mitjans (blocs, xarxes socials,...) i les eines per mesurar i monitoritzar el seu impacte.
06/04/2009
-
La investigació de mercat per Internet
Soluciones Netquest de Investigación, SL
Ho deixa clar des de l'inici, Netquest no és una consultora, és una empresa catalana de "treball de camp en línia" creada el 2001 que proporciona programari, dades i accés a persones per fer enquestes. És proveïdora de les consultores, que són les que tenen l'experiència i el coneixement pel que fa a la investigació de mercat i treballa amb un objectiu clar: fer que la participació en estudis sigui un procés clar, transparent i remunerat.
01/04/2009
-
El tèxtil social i econòmicament viable
Cooperativa Teixidors
Teixidors és una cooperativa tèxtil fundada l'any 1983 a Terrassa. Té com a peculiaritat el fet de què bona part del procés productiu és dut a terme de manera artesana per persones amb discapacitats psíquiques.
24/03/2009
-
La qualitat del producte com a resposta
Natura Bissé
6.000 punts de venda repartits per tot el món, amb filials a Dubai, Estats Units o Mèxic i distribuïnt a Japó, Corea o la Xina. L'empresa de cosmètica Natura Bissé és experta en tractaments facials i corporals i les seves cremes només es troben en botigues de productes exclusius.
19/03/2009
-
Els fluxos de capital s'orienten cap a les inversions directes i en cartera
Un dels canvis rellevants que ha comportat el procés de liberalització dels moviments de capital i la creixent sofisticació de la globalització ha estat la tendència progressiva a orientar els fluxos de capital cap a les inversions directes (IED) i en cartera, fins assolir avui en dia el 43% del total de les inversions en actius estrangers, en detriment dels préstecs i dipòsits.
18/03/2009
-
El negoci del vehicle elèctric i híbrid
Mapro Sistemas de Ensayo
Mapro Sistemas de Ensayo, constituïda el 1998, aposta des de fa anys per la mecatrònica, és a dir, la combinació d'electrònica, mecànica i programari en la fabricació d'equips de test i línies de muntatge per als fabricants de components d'automoció. I no els va malament. El seu secret: "ser un projecte català i prou atractiu per atreure talent".
17/03/2009
-
Catalan Technology Profiles: Sector biomèdic 2009
Directori que recull ofertes i demandes de 57 empreses i centres catalans tecnològicament avançats del sector biotecnològic i biomèdic.
01/03/2009
-
Logística inversa
En aquesta eina es presenta la logística inversa com un procés per recuperar el valor dels materials que s'han utilitzat en el procés de logística convencional, ja sigui en el consum o la comercialització de materials, o per netejar el canal d'aquells productes amb excés d'estoc, residus de final de temporada, lots defectuosos, etc.
01/03/2009
-
Aigua volcànica per un consumidor més exigent en les begudes
Aigües de Sant Aniol
El mercat de l'aigua mineral és cada dia més competitiu, en bona part, a causa del consumidor, ara bon coneixedor de les propietats i diferències que ofereixen els diferents productes d'alimentació i de les begudes.
01/03/2009
Total de pàgines: 155